English

بارش باران در استان‌های جنوبی کشور

کارشناس سازمان هواشناسی، بارش باران در استان‌های جنوبی کشور و بارش پراکنده را در تهران پیش‌بینی کرد و همچنین از ورود سامانه جدید بارشی از غرب و شمال غرب کشور خبر داد.

بارش باران در استان‌های جنوبی کشور

به گزارش خبرگزاری موج، امین حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در مناطقی از استان‌های فارس، بوشهر، یزد، کرمان، هرمزگان، جزایر واقع در خلیج‌فارس و تنگه هرمز، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: این بارش‌ها در مناطق گرمسیر به شکل رگبار، رعدوبرق و در مناطق سردسیر و مرتفع به شکل برف رخ می‌دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه‌داد: فردا هم در برخی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان جنوبی، جزایر خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان بارندگی تداوم پیدا می‌کند.

وی با بیان این‌که از بعدازظهر فردا (شنبه) سامانه بارشی جدیدی از مرزهای غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود، گفت: این سامانه یکشنبه در شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، جنوب غرب، استان‌های ساحلی دریای خزر سبب بارش برف‌وباران می‌شود و فعالیت این سامانه سه‌شنبه در این نواحی تشدید خواهد شد. همچنین تا دو روز آینده خلیج‌فارس و تنگه هرمز مواج و متلاطم است.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، تهران امروز با احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی شده است، امشب تهران غبارآلود است و فردا غبار محلی خواهد داشت.

وی خاطرنشان‌کرد: از روز یکشنبه نیز تهران افزایش ابر خواهد داشت که در برخی ساعت‌ها با بارش‌های پراکنده و وزش بادهای شدید همراه است.

نقشینه با بیان اینکه دوشنبه هم برای تهران بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود، افزود: امروز بیشینه دمای تهران به چهار درجه، فردا هفت درجه و یکشنبه به ۱۰ درجه بالای صفر می‌رسد و برای روز یکشنبه احتمال بارش پراکنده در تهران وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه