English

براساس اعلام سازمان هواشناسی:

بارش پراکنده برف در نوار شمالی کشور/هفته آینده جو کشور تقریبا آرام است

طبق اعلام مرکز پیش بینی هوا؛ بارش پراکنده برف و باران در برخی از نقاط کشور طی روزهای آینده پیش بینی شده است.

 بارش پراکنده برف در نوار شمالی کشور/هفته آینده جو کشور تقریبا آرام است

به گزارش خبرگزاری موج، مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اعلام کرد: امروز برای گیلان، مازندران و نوار شرقی اردبیل بارش باران و برای دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهار محال و بختیاری و شمال شرق خوزستان بارش برف و باران پیش بینی شده است.

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز پنجشنبه در استان‌های گیلان، مازندران، نوار شرقی اردبیل بارش باران و در دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهار محال و بختیاری و شمال شرق خوزستان بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

جمعه بارش در استان‌های ساحلی دریای خزر شدت یافته و در بخش‌هایی از شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز و همچنین ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، مناطقی از مرکز، شرق و جنوب شرق کشور بارش باران، گاهی وزش باد و در نواحی مرتفع بارش برف انتظار می‌رود.

شنبه در برخی مناطق شمال شرق و یکشنبه در برخی مناطق واقع در دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی و بخش‌هایی از مرکز کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد.

دوشنبه در استان‌های بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، فارس، جنوب یزد، کرمان و شمال هرمزگان بارش پیش بینی می‌شود.

همچنین جمعه در نیمه شمالی فارس، کرمان، خراسان جنوبی، نیمه جنوبی یزد، شرق سمنان، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و شنبه در نوار شرقی کشور (به ویژه منطقه زابل) در بعضی ساعات، وزش باد به نسبت شدید تا شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود. جمعه در اردبیل، استان‌های ساحلی دریای خزر، خراسان شمالی و شنبه در شمال شرق کشور دما بین ۶ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد و از امروز تا شنبه دریای خزر مواج است.

آسمان تهران فردا (۵ اسفند) قسمتی ابری همراه با وزش باد و در بعد از ظهر وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و روز شنبه (۶ اسفند) نیمه ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز (۴ اسفند) و فردا جمعه (۵ اسفند) بندرعباس با دمای ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و طی امروز (۴ اسفند) شهرکرد و کرمانشاه با دمای ۴- درجه سانتیگراد و طی فردا جمعه (۵ اسفند) اردبیل با دمای ۷- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه