English

دادستان‌ کل کشور:

زندانبانی یکی از پرمشقت‌ترین مشاغل است/ کمک به زندانیان و زندان‌ها را وظیفه خود می‌دانم

دادستان کل کشور در نشست تخصصی معاونین و مدیران سازمان زندان‌ها حضور یافت.

زندانبانی یکی از پرمشقت‌ترین مشاغل است/ کمک به زندانیان و زندان‌ها را وظیفه خود می‌دانم

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در این نشست که عصر امروز، سوم اسفندماه با حضور مسئولین دستگاه قضا و مدیران‌کل زندان‌ها برگزار شد، ضمن گرامیداشت ماه شعبان گفت: وظیفه خود می‌دانم به عنوان کسی که در جریان مسائل زندان‌ها، تلاش و سختی‌ها و خدمات ارزشمند زندانبانان قرار دارد، از شما زندانبانان تقدیر کنم.

منتظری تأکید کرد: مدیریت زندان و زندانبانی حقیقتا یکی از پرمشقت‌ترین و پردغدغه‌ترین مشاغل و مسئولیت ها است. لذا بصورت جدی باید به شما خسته نباشید گفت و توفیقاتتان را از خداوند درخواست کرد.

وی ادامه داد: کمک به زندانیان و زندان‌ها را وظیفه خود می‌دانم. در مقایسه با مقدورات، صادقانه بگویم که زحمات زندانبانان قابل تقدیر است.

وی همچنین خاطرنشان ساخت: چه کسانی بوده‌اند که در زندان‌های کشور حتی حافظ قرآن شدند و دست از انحرافاتشان برداشته‌اند. این اقدامات قابل تحسین است.

منتظری به مدیران‌کل زندان‌ها تأکید داشت؛ به موضوعاتی همچون طبقه‌بندی زندانیان، انتقال زندان‌ها به فضای خارج از بافت شهری و یا اشتغال زندانیان البته با افزایش دستمزد آنان باید اهتمام جدی داشت.

دادستان کل کشور در عین حال خاطرنشان ساخت: با سارق و کسانی که امنیت جامعه را هدف قرار می‌دهد، ترحم و اغماضی نخواهیم کرد. کسی که جلوی ناموس مردم را می‌گیرد و با زور و تهدید جانی، مالش را می‌گیرد و به خانه مردم هجوم می‌برد اصلا قابل ترحم نیست. دادگاه‌ها باید متناسب با جرم اینها برخورد کنند.

وی در پایان با ابراز خرسندی از عفو اخیر و آزادی جمع زیادی از زندانیان گفت: عفو رهبر معظم انقلاب تحرک دشمن را خلع سلاح کرد و لطف ایشان شامل کسانی شد که استحقاق لازم را داشتند. بنابراین دقت کنید هرآنکه استحاق دارد نباید از قلم بیفتد و کسی هم که مستحق نیست نباید شامل عفو شود.

 

بیشتر بخوانید:

مسمویت سریالی دانش آموزان قمی بوی اقدامات مجرمانه می‌دهد

افرادی که کشته‌سازی کرده‌اند، عفو نخواهند شد

پیش‌نویس آئین‌نامه مولدسازی به دلیل وجود اشکال برگشت خورد

نباید اجازه داد اتفاقاتی مانند حادثه سفارت آذربایجان مانع از تعامل دو جانبه شود

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه