English

زاکانی:

تلاش داریم فاصله سرانه ورزشی را جبران کنیم

شهردار تهران با اشاره به اینکه تلاش داریم فاصله سرانه ورزشی را جبران کنیم، گفت: به دنبال مردمی کردن ورزش هستیم و رقابت ورزشی از بطن جامعه تا سطح استان، کلانشهر و کلانشهر‌ها را داشته باشیم.

تلاش داریم فاصله سرانه ورزشی را جبران کنیم

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، علیرضا زاکانی شهردار تهران در آیین بهره برداری و عملیات احداث ۷ پروژه فرهنگی ورزشی که عصر امروز ۲ اسفند ماه برگزار شد اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های ممتاز مجموعه شهرداری فعالیت در عرصه ورزشی است.

وی با بیان اینکه ورزش هم در بعد سلامت و حوزه‌های عمومی و هم در حوزه‌های قهرمانی و مدال آوری مورد توجه است گفت: بالغ بر ۳۸۴ مجموعه ورزشی، ۶۱ استخر و بیش از ۵۰ سالن در شهر تهران داریم. 

شهردار تهران گفت: مجموعه مدیریت شهری تلاش دارد از طریق سازمان ورزش و ظرفیت‌های خود در خدمت علاقه مندانی باشد که راه و رسم ورزش و فعالیت را دنبال می‌کنند.

زاکانی با بیان اینکه در این مجموعه ۳ سالن اسکواش افتتاح شد افزود: در شمال این مجموعه، ۲ مجموعه آبی نیز راه اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم فاصله سرانه ورزشی را جبران کنیم ادامه داد: به دنبال مردمی کردن ورزش هستیم و رقابت ورزشی از بطن جامعه تا سطح استان، کلانشهر و کلانشهر‌ها را داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه