English

زاکانی در جمع خبرنگاران اعلام کرد؛

ساخت سالن اسکواش در پایتخت بر اساس توان داخلی/مجموعه های ورزشی ما ارزان تر از بخش دولتی است.

زاکانی با اشاره به اینکه این مجموعه اسکواش با استاندارد های بین المللی و توسط تجهیزات ایرانی ساخته شده است مطرح کرد: ساخت یک استخر دو قلو ویژه بانوان و آقایان نیز در این مجموعه به زودی صورت می گیرد.

ساخت سالن اسکواش در پایتخت بر اساس توان داخلی/مجموعه های ورزشی ما ارزان تر از بخش دولتی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، ظهر امروز مجموعه ورزشی مرودشت واقع در منطقه ۷ با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، محمدامین توکلی زاده معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری،  نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۷ و برخی از مدیران حوزه شهری به بهره برداری رسید. 

زاکانی در حاشیه مراسم بهره برداری با بیان اینکه امروز بسته ایی از فعالیت های ورزشی متنوع رونمایی می‌شود گفت: مهمترین بخش این مجموعه سالن اسکواش است و امیدواریم گام بلندی در جهت تقویت ورزش تهران برداریم.

زاکانی با اشاره به اینکه این مجموعه اسکواش با استاندارد های بین المللی و توسط تجهیزات ایرانی ساخته شده است مطرح کرد: ساخت یک استخر دو قلو ویژه بانوان و آقایان نیز در این مجموعه به زودی صورت می گیرد.

زاکانی همچنین در پاسخ به این پرسش که چرا امروز بررسی لایحه بودجه 1402 شهرداری تهران در صحن شورا صورت نگرفت، گفت: در این زمینه نیز شورا اعلام کرده است که بررسی لایحه بودجه شهرداری تهران را در جلسه بعد در دستور کار خود قرار خواهد داد.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که تا پایان سال چه پروژه‌هایی در سطح شهر تهران به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: پروژه‌های زیادی در دستور کار قرار دارد که از جمله آن بهره‌برداری از 5 ایستگاه مترو که تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.همچنین مجموعه ورزشی ما نسبت به مصوبات بخش دولتی ارزان تر است و نسبت مبلغی که دریافت میکنیم با بخش دولتی هم قابل مقایسه نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه