English

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا:

تریاک همچنان صدرنشین کشفیات مواد مخدر کشور/وجود معتادان در سطح خیابان‌ها اقدامات پلیس را بی‌اثر می‌کند

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا از کشف ۵۹۵ تن انواع مخدر در کشور از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

تریاک همچنان صدرنشین کشفیات مواد مخدر کشور/وجود معتادان در سطح خیابان‌ها اقدامات پلیس را بی‌اثر می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار مجید کریمی در حاشیه همایش روسا و فرماندهان پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا با حضور فرمانده کل انتظامی کشور در ستاد فراجا، به تشریح برخی از دستاوردهای پلیس مبارزه با مخوادمخدر در سال جاری پرداخت و گفت: از ابتدای سال تاکنون ۵۹۵ تن انواع موادمخدر کشف و ضبط شده است که مخدر تریاک همچنان در صدر این کشفیات قرار دارد و درصد قابل توجهی نیز در حاشیه مرزها بوده است.

وی با بیان اینکه درحال حاضر مهم‌ترین دغدغه و نگرانی ما در حوزه مبارزه با مواد مخدر تولید انبوه مخدر شیشه در کشور افغانستان است، گفت: به تازگی بیش از ۲۷۰۰ تن مخدر شیشه در افغانستان شناسایی و کشف شده است.

کریمی با بیان اینکه امیدواریم حاکمان افغانستان به این موضوع حساسیت نشان دهند و جلوی تولید بیشتر ماده مخدر شیشه را بگیرند، گفت: یکی از دستور کارهای جدی پلیس مبارزه با مواد مخدر اقدامات دیپلماتیک و رایزنی با کشورهای دیگر است تا جلوی ورود مواد مخدر به کشور گرفته شود.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا با تاکید بر اینکه جلب رضایت مردم اولویت اصلی پلیس مبارزه با مواد مخدر است، گفت: درست است کشف مواد مخدر مهم است اما اگر مردم در خیابان‌ها معتاد متجاهر را ببینند فکر می‌کند که اقدامات پلیس بی‌فایده و بی‌اثر بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی