English

پیرهادی:

ریشه کنی بیماری هپاتیت B با واکسن در دنیا موضوعی شناخته شده است

پیرهادی بیان کرد: کنترل و ریشه کنی بیماری هپاتیت با واکسن در سراسر دنیا موضوعی شناخته شده است.

ریشه کنی بیماری هپاتیت B با واکسن در دنیا موضوعی شناخته شده است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران به مناسبت شنبه های امید ‌و افتخار در آغاز طرح واکسیناسیون ضربتی هپاتیت B

۲۶ هزار نفر از کارگران شهرداری تهران گفت: در هزاره سوم یکی از مهمترین معیار شهرهای جهان امنیت و سلامت است. گرچه طبق قانون اساسی متولی امر سلامت وزارت بهداشت است اما بی شک یکی از ارگان هایی که میتواند در این راستا کمک کند مجموعه شهرداری است چراکه شهرداری به عنوان بازوی امور اجرایی بوده که در اسناد بالادستی نیز به آن اشاره شده است. 

پیرهادی با بیا اینکه مجموعه شهرسالم به عنوان یک مجموعه آموزش گر در موضوعاتی که میتواند در بخش علوم پزشکی کمک کننده باشد معرفی می شود افزود:

این مجموعه آمادگی دارد برخی خدمات‌ را در بخش علوم پزشکی انجام دهد.

وی ادامه داد: شهرداری به عنوان ارگانی فعال در حوزه سلامت، اقدامات موثمرثمری را انجام داده است. همچنین در شورای اسلامی شهرتهران مصوباتی تحت عنوان شهر دانش سلامت، شهر خالی از دخانیات، شهر دوستدار کودک و سالمندو … تصویب کردیم که تعدادی از آن اجرایی شده و برخی نیز در آینده اجرایی می شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: شرکت شهر سالم در حوزه ارائه خدمات درمانی اقدامات موثری انجام داده است همانطور که در زمان کرونا ۸۸۹ هزار نفر از کارکنان شهرداری و خانواده هایشان واکسینه شده اند.

پیرهادی در پایان بیان کرد: کنترل و ریشه کنی بیماری هپاتیت با واکسن در سراسر دنیا موضوعی شناخته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه