English

پیرهادی:

جلسات مرتبط با آلودگی هوا خروجی مناسبی ندارد

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه باید نماینده های ۱۰ دستگاه اصلی در شورا حضور پیدا کنند و گزارش ارائه دهند تا مردم بدانند چرا مشکل آلودگی هوا برطرف می شود، خاطرنشان کرد: بنده دغدغه ای در این زمینه نمی بینم و امیدواریم قدمی در این خصوص برداشته شود.

جلسات مرتبط با آلودگی هوا خروجی مناسبی ندارد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و سیزدهمین جلسه شورا با بیان اینکه جلسات مرتبط با آلودگی هوا خروجی مناسبی ندارد، اظهار کرد: شاید شهرداری از بین ۲۳ نهاد نهاد یازدهم یا دوازدهم باشد اما نهادهای متولی هیچ گونه گزارشی در این خصوص ارائه نمی دهند.

وی با بیان اینکه باید نماینده های ۱۰ دستگاه اصلی در شورا حضور پیدا کنند و گزارش ارائه دهند تا مردم بدانند چرا مشکل آلودگی هوا برطرف می شود، خاطرنشان کرد: بنده دغدغه ای در این زمینه نمی بینم و امیدواریم قدمی در این خصوص برداشته شود.

پیرهادی با تأکید بر اهمیت به کوهنوردی در شهرداری، یادآور شد: تهران ظرفیت ویژه ای در این زمینه دارد و از شهرداری تهران درخواست می کنم توجه ویژه به این موضوع داشته باشد. توجه بیشتر به ایمنی و امداد و نجات نیز مورد اهمیت است؛ از تلاش آتش نشانان در این خصوص تقدیر می کنم اما آنچه مهم است تأمین تجهیزات امداد و نجات در کوهستان است. همچنین آموزش های زیست محیطی و ورزشی به شهروندان برای توجه به این ظرفیت خدادادی مورد اهمیت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه