English

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با موج:

از بودجه ۱۴۰۲ راضی نیستیم/ وزارت ارتباطات باید کمک کند

ستاری فرد بیان کرد: وزارت ارتباطات طبق ماده ۶۹ مکلف است که نسبت به ارتقای زیرساخت های آموزش مجازی در حوزه عدالت آموزشی، حوزه هوشمندسازی مدارس‌ و بحث آموزش های مجازی به آموزش و‌پرورش کمک کنند.

از بودجه ۱۴۰۲ راضی نیستیم/ وزارت ارتباطات باید کمک کند

به گزارش خبرگزاری موج، لایحه بودجه ۱۴۰۲، پس از کش و قوس های فراوان با رقم بیش از ۲۰۶ هزار و ۶۸۰ هزار میلیارد تومان برای وزارت آموزش و پرورش ارائه شد، اما غیاب بندهایی نظیر تربیت نیروی متخصص و تقویت آموزش مجازی در لایحه بودجه عجیب و نیازمند توضیح است.

صادق ستاری فرد معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درحاشیه نشست خبری خود، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج در خصوص غیاب بندهای تربیت نیروی متخصص و تقویت آموزش مجازی در بودجه ۱۴۰۲ گفت: ما به هیچ عنوان از بودجه وزارت آموزش و پرورش ۱۴۰۲ راضی نیستیم، این بودجه نه آموزش محور است نه تربیت محور.

وی در ادامه با اشاره به غیبت بند تقویت آموزش مجازی در بودجه ۱۴۰۲ بیان کرد: باید این پرسش پیش از ما از وزارت ارتباطات پرسیده شود چراکه هیچگونه توجه جدی به اجرای ماده ۶۹ قانون برنامه ششم نشد است.

ستاری فرد با بیان اینکه وزارت ارتباطات درآمد بسیار خوبی دارد مطرح کرد: پیشنهاد ما به مجلس شورای اسلامی این است که از محل درآمدهای اختصاصی این وزارتخانه که حدود ۱۴۷۰۰ میلیارد تومان است منابعی در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد. چراکه وزارت ارتباطات طبق ماده ۶۹ مکلف است که نسبت به ارتقای زیرساخت های آموزش مجازی در حوزه عدالت آموزشی، حوزه هوشمندسازی مدارس‌ و بحث آموزش های مجازی به آموزش و‌پرورش کمک کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در ادامه افزود: باید نسبت به تقویت شبکه های شاد و رشد اقدام بهینه صورت گیرد تا بتوانیم از این ظرفیت ها به عنوان بخش مکمل سیستم آموزشی استفاده کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه هیچگاه آموزش مجازی جایگزین مناسبی برای مدرسه نیست خاطرنشان کرد: به شرطی می توانیم از این ظرفیت به عنوان بخش مکمل سیستم آموزشی استفاده کنیم که منابعی در بودجه برای تامین و ارتقای این ظرفیت های پیش بینی شود. 

 

بیشتر بخوانید:

غیاب بندهای تربیت نیروی متخصص و تقویت آموزش مجازی در بودجه ۱۴۰۲! 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه