English

محدوده‌های کنکوری که قطع اینترنت نقطه‌ای دارند، با پیامک مطلع می‌شوند

براساس آخرین تصمیمات اخذ شده اینترنت در روزهای برگزاری کنکور به صورت نقطه‌ای قطع می‌شود و کسانی که در این محدوده هستند، از پیش پیامی را جهت آمادگی دریافت خواهند کرد.

محدوده‌های کنکوری که قطع اینترنت نقطه‌ای دارند، با پیامک مطلع می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج، گفته شده کسانی که در محدوده برگزاری کنکور هستند، از پیش پیامی در این باره دریافت می‌کنند تا آمادگی داشته باشند و صرفا هم در ساعت برگزاری کنکور این امر به صورت خیلی محدود انجام شود. مسئله‌ای که عبدالرسول پورعباس- رئیس سازمان سنجش کشور- به تازگی بر این مسئله تاکید کرده و گفته است اینترنت همراه به صورت نقطه‌ای در زمان برگزاری کنکور قطع می‌شود.

در حالی که با نزدیک شدن به برگزاری کنکور سال ۱۴۰۲ که در روزهای پنجشنبه ۲۹ دیماه و جمعه ۳۰ دیماه برگزار خواهد شد، این سوال همچنان از سوی مردم پرسیده می شود که بالاخره تصمیم نهایی گرفته شده در زمینه قطع اینترنت چیست؛ در این باره وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت که به شدت با قطع سراسری اینترنت مخالف است چراکه اینترنت مانند هوا می‌ماند و به تمام زندگی مردم وابسته است، پس نمی توان آن را قطع کرد؛ بنابراین درخواست سازمان سنجش در این زمینه بررسی شد و با چندین شرط با آن موافق شد که صرفا در محدوده حوزه‌های امتحانی و فقط اینترنت همراه آن هم با اطلاعات قبلی باشد.

اما با این وصف براساس آخرین تصمیمات اخذ شده اینترنت در روزهای برگزاری کنکور به صورت نقطه‌ای قطع می‌شود و کسانی که در این محدوده هستند، از پیش پیامی را جهت آمادگی دریافت خواهند کرد.

 

بیشتر بخوانید:

نخستین کنکور الکترونیکی به صورت آزمایشی در بهمن ماه برگزار می‌شود

کارکرد ضعیف دستگاه های مسدود کنند در سطح وسیع/ دستگاه های مسدود کنند برای داوطلبین سردرد ایجاد می‌کند

انتشار لیست حذفیات منابع طرح سؤال آزمون سراسری ۱۴۰۲

قطع اینترنت کشور به دلیل برگزاری کنکور!/ مسئولان سنجش از دستگاه های مسدود کننده آنتن موبایل بی خبرند؟

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه