English

رییس سازمان سنجش در پاسخ به خبرگزاری موج:

کارکرد ضعیف دستگاه های مسدود کنند در سطح وسیع/ دستگاه های مسدود کنند برای داوطلبین سردرد ایجاد می‌کند

پورعباس به مضرات این دستگاه ها اشاره و خاطرنشان کرد: این دستگاه به علت تولید امواج اغلب موجب سردرد حاضرین در آن مکان می شود و آرامش داوطلبان را به مخاطره می اندازد.

کارکرد ضعیف دستگاه های مسدود کنند در سطح وسیع/ دستگاه های مسدود کنند برای داوطلبین سردرد ایجاد می‌کند

عبدالرسول پورعباس رییس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه نشست خبری در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرگزاری موج درخصوص چرایی قطع اینترنت به صورت نقطه ای یا سراسری با وجود دستگاه های مسدودکننده موبایل گفت: سازمان سنجش سال هاست که از دستگاه های مسدودکننده موبایل استفاده می کند یعنی در اکثر حوزه ها نیز نصب شده و فعال است اما ضعف این دستگاه ها عدم کارکرد صحیح در سطح وسیع است.

وی افزود: یعنی درصورت عدم قطع اینترنت باید برای هر کلاس و سالن یک دستگاه مجزا قرار بدهیم که عدد بسیار بالایی است یعنی با احتساب کلاس ها و سالن های برگزارکننده ما حدود ۱۰ هزار دستگاه نیازداریم که اصلا همچین تعدادی در کشور بعید میدانم وجود داشته باشد.

رییس سازمان سنجش به تکنولوژی قدیم این دستگاه ها اشاره کرد و گفت: دستگاه های موجود ما عملا عملکرد خوبی نداشته و سریع ضعیف می شوند به طوری که اکنون نیازمند دستگاه های جدیدتر هستیم.

پورعباس همچنین به مضرات این دستگاه ها اشاره و خاطرنشان کرد: این دستگاه به علت تولید امواج اغلب موجب سردرد حاضرین در آن مکان می شود و آرامش داوطلبان را به مخاطره می اندازد.

 

بیشتر بخوانید:

قطع اینترنت کشور به دلیل برگزاری کنکور!/ مسئولان سنجش از دستگاه های مسدود کننده آنتن موبایل بی خبرند؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه