English

محسنی اژه‌ای:

هر کس برای خدا قیام کرد، حرف زد، نوشت و عمل کرد، خدا هم پشت سر او خواهد بود

رئیس قوه قضائیه گفت: هر کس برای خدا قیام کرد، حرف زد، نوشت و عمل کرد، خدا هم پشت سر اوست و هرکس خدا پشت سرش بیاید شکست ناپذیر است.

هر کس برای خدا قیام کرد، حرف زد، نوشت و عمل کرد، خدا هم پشت سر او خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در همایش تقریب، روحانیت و مقاومت به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مصلای امام علی (ع) کرمان با تسلیت به ملت ایران و کرمان و همه جبهه مقاومت اظهار کرد: همه انسان هایی که آمدند و رفتند و همه ما و بعد از ما، مسیری را می رویم که بدون استثناء است و انسان در مدت زمان معینی در دنیا زیستی می کند و از دنیا می رود.

رئیس قوه قضائیه با بیان ثمرات و برکات حضور سردار سلیمانی در دنیای ما گفت: شهید سلیمانی به تاسی از پیامبر اسلام به عشق همه خوبی ها زیست و این را خوب شناخت و پیروی و عمل کرد و هر چه بود در راه خدا خالصانه گذاشت و خداوند برای او سنگ تمام گذاشت.

وی افزود: مهم این است در فرصت زمانی که در دنیا هستیم، چگونه زیست می کنیم و می میریم و بعد از آن در دنیای باقی چگونه خواهیم بود. ایمان و عمل صالح بسیار مورد تاکید قرآن کریم است و چقدر این دو عبارت در قرآن تکرار شده و برای کسانی که ایمان می آورند و عمل صالح انجام می دهند، خداوند چه عاقبت و جایگاهی را در نظر گرفته و چه عزت و شرفی را در این دنیا برایشان مقرر داشته است.

محسنی اژه ای بیان کرد: به تعبیر سردار عزیزمان، زیرک‌ترین افراد کسانی هستند که در این فرصت بیشترین متاع را برای دنیای بعدی به دست می آورند.

رئیس قوه قضائیه افزود: هر کس برای خدا قیام کرد، حرف زد، نوشت و عمل کرد، خدا هم پشت سر اوست و هرکس خدا پشت سرش بیاید شکست ناپذیر است. ممکن است یک نفر باشد اما دنیا را تکان می دهد و قدرتمندان طاغوتی را از عرش به فرش می‌کشاند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه