English

زاکانی:

بهره برداری از ۲ بزرگراه در تهران تا تابستان/ با پاسکاری نمیتوان مشکلات تهران را حل کرد

شهردار تهران با بیان اینکه با پاسکاری نمیتوان مشکل ترافیک و آلودگی هوارا حل کرد گفت: سال گذشته وقتی دقت شد که چگونه می توان بخش‌هایی را با راه حل درست به نتیجه برسانیم، به این نقطه رسیدیم که نیازمند تحول کالبدی در شهر هستیم. یکی از راهکارها هم این بود که مقدمتا تا افق مطلوب، در راه ها و شرایط عبور و مرور مردم تسهیل گری کنیم.

بهره برداری از ۲ بزرگراه در تهران تا تابستان/ با پاسکاری نمیتوان مشکلات تهران را حل کرد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، صبح امروز در نوزدهمین شنبه های امید و افتخار آیین آغاز عملیات احداث و تکمیل ۲۳ تقاطع غیرهمسطح با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، مهدی چمران رییس شورای شهر،  عباس شعبانی معاونی فنی و عمرانی شهرداری تهران و شهردار منطقه ۴ تهران برگزار شد.

شهردار تهران در این مراسم گفت: مفتخریم که شنبه ای دیگر در خدمت عزیزان هستیم و امیدواریم در ادامه مسیر گام‌های بلند دیگر برای خدمتگزاری برداریم. امروز مشکل آلودگی هوا مشکلی است که همه را آزار می دهد و در کنار آن مشکل، ترافیک و عدم ارائه خدمت درست و نوع تنظیم خدمات شهر مسائلی هستند که مردم از آن آسیب می بینند.

وی افزود: سال گذشته وقتی دقت شد که چگونه می توان بخش‌هایی را با راه حل درست به نتیجه برسانیم، به این نقطه رسیدیم که نیازمند تحول کالبدی در شهر هستیم تا در باز توزیع خدمات و در موضوع مسکن و حمل و نقل خدمات مناسبی برای مردم داشته باشیم. یکی از راهکارها هم این بود که مقدمتا تا افق مطلوب، در راه ها و شرایط عبور و مرور مردم تسهیل گری کنیم.

زاکانی ادامه داد: بر همین اساس ساخت و تکمیل  یک آزادراه و دو بزرگراه را آغاز کردیم. پروژه شهید شوشتری به طول ۱۶.۵ کیلومتر، شهید بروجردی و ادامه شاخه غربی یادگار را با حدود ۹ هزار میلیارد تومان شروع کردیم. بخش اول پروژه شهید بروجردی امسال و بخش دوم آن در نیمه اول سال آینده و بخش اول پروژه شهید شوشتری در نیمه اول سال آینده تمام می شود و اتمام آن تا دو سال و نیم آینده خواهد بود پروژه ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) هم ظرف یک سال و نیم آینده انجام می شود.

شهردار تهران با اشاره به تکمیل این ۹۸ تقاطع گفت: اولین حاصل این کار منجر به این می‌شود که شهروندان به جای آنکه ۷۸۵ کیلومتر را طی کنند تنها ۵۷ کیلومتر طی می‌کنند.

زاکانی

وی ادامه داد: تمام بزرگراه‌های تهران ۶۰۰ کیلومتر است اما با این اصلاح‌ها بیش از میزان تمام بزرگراها راه مردم را هموار می‌کنیم.

شهردار تهران بیان کرد: یک امر مغفول مانده، اصلاح تقاطع‌ها بود و کار معطل مانده بود که اصلاح ٩٨ تقاطع در دستور کار قرار گرفت و حجم ریالی آن ١٢ هزار میلیارد تومان است.

شهردار تهران تصریح کرد: با پاسکاری نمی‌توان ترافیک و آلودگی هوا را رفع کرد، نیاز به همت دارد در این همت عالی در متن مدیران کشور وجود دارد؛ امروز بزرگتریت دشمنی با آمریکا خدمت به مردم و نوکری آنهاست.

زاکانی اظهار کرد: امروز بزرگترین دشمنی با آمریکا تلاش برای مردم و نوکری برای مردم است و اگر کسی بخواهد غیر از این راه را برود بیراهه رفته است حاج قاسم سلیمانی کار خود را مبتنی بر یک وظیفه آغاز کرد و روزهای اول امیدی به چیرگی بر خونخواران داعشی نبود اما به کمک خداوند پیروز شد.

بیشتر بخوانید:

نوزدهمین شنبه امید و افتخار شهرداری تهران

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه