English

فرجا بیانیه داد:

حماسه نهم دی ماه روز "بصیرت و میثاق با ولایت" است

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی سالروز حماسه نهم دی ماه روز "بصیرت و میثاق با ولایت" را گرامی داشت.

حماسه نهم دی ماه روز "بصیرت و میثاق با ولایت" است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ در پیام فراجا به مناسبت نهم دی روز "بصیرت و میثاق با ولایت" آمده است:

"حماسه ای که در نهم دی ماه ۱۳۸۸ رقم خورد برگ زرین دیگری بر کتاب قطور انقلاب افزود و در تقویم ایران اسلامی روز "بصیرت و میثاق با ولایت" نام گرفت تا یادمان این روز، تجلی گر آگاهی، اقتدار، غیرت، بصیرت و هوشمندی امتی مؤمن باشد که محاسبات دشمنان را به هم ریخت و آنان را مأیوس کرد.

بی تردید این حماسه حاصل درایت، هوشمندی و تدبیر مقام عظمای ولایت در آن برهه از زمان بود که مردم ایران اسلامی نیز با هوشیاری پوزه دشمنان و مزدوران را به خاک مالیدند و چنان فتحی مقابل فتنه شکل گرفت که به عنوان افتخاری دیگر به ثبت رسید و در اذهان صراط صواب مشخص تر و شفاف تر از قبل عیان شد.

نهم دی ماه ۱۳۸۸ روز دین طلبی در برابر دنیا طلبی و خروش غیرت دینی در برابر غفلت و حماقت خودفروختگانی بود که می خواستند تفکرات پست و پوچ خود را در گرد و غبار نادانی بر ملت فهیم و مسلمان تحمیل کنند و با نشانه گرفتن انسجام و وحدت ملی و اعتقادات و باورهای اسلامی، به اهداف سیاه و شیطانی خود برسند که با عنایت پروردگار ناکام ماندند.

بحمداله همین تجربه وزین تاکنون فتنه ها را بی اثر گذاشته و پای فتنه انگیزان را سست کرده و انوار خورشید ولایت مرزهای حق و باطل را آشکار نموده و این وحدت و انسجام و یکدلی بین مردم و ولایت قطعا خدشه ناپذیر است.

با گذشت ۱۳ سال از این پیمان و میثاق بزرگ مردمی با ولایت، هر ساله مردم ایران اسلامی این روز حماسی و سالروز سترگ را گرامی می دارند تا نشان دهند توهم براندازی نظام، خیال خامی بیش نیست و تا زمانی که ولایت و امت اسلامی وجود داشته باشد دست فتنه و فتنه گر کوتاه و ارزش های اسلامی و انقلابی پایدار خواهد ماند. 

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامی داشت حماسه نهم دی روز "بصیرت و میثاق با ولایت" و تحکیم بیعت با فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز"مدظله العالی" و عمل به فرامین حکیمانه معظم له، در مسیر  پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی و تأمین امنیت جامعه و شهروندان مصمم تر از گذشته در میدان خواهد بود و با تأسی از خون شهیدان همصدا و یکدل با مردم در مقابل زورگویان، مستکبران و فتنه گران ایستادگی خواهد کرد."

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه