English

براساس اعلام سازمان هواشناسی؛

بارش برف و باران در سراسر کشور/ تهران بارانی می‌شود

سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت آینده در غالب مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان سامانه بارشی فعال خواهد بود.

بارش برف و باران در سراسر کشور/ تهران بارانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، سازمان هواشناسی درباره شرایط جوی کشور اعلام کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در غالب مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان سامانه بارشی فعال خواهد بود.

در جنوب و جنوب غرب رگبار باران، وزش باد شدید موقت گاهی رعدوبرق و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف رخ خواهد داد. شدت بارش در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و استان‌های خوزستان، بوشهر و فارس است.

یکشنبه ۴ دی در استان‌های واقع در غرب، مرکز، شرق، شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی و دامنه‌های البرز و دوشنبه ۵ دی در استان‌های ساحلی خزر، شمال شرق هرمزگان و جنوب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان بارش پراکنده گاهی همراه با وزش باد ادامه خواهد داشت.

سه‌شنبه ۶ دی در بخش‌هایی از غرب، جنوب غرب، جنوب و جنوب شرق سواحل دریای خزر و دامنه‌های البرز مرکزی بارش پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه ۷ دی بارش در جنوب غرب، جنوب، جنوب شرق، مرکز و برخی مناطق شرق کشور بارش ادامه خواهد داشت. همچنین امروز ۳ دی خلیج فارس مواج و متلاطم است.

آسمان تهران فردا ۴ دی نیمه‌ابری و احتمال بارش پراکنده و به‌تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۱ و حداکثر دمای ۴ و روز دوشنبه ۵ دی کمی ابری تا نیمه‌ابری و غبار صبحگاهی و وزش باد با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا ۳ و ۴ دی بندرعباس با دمای ۲۶ و ۲۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و طی امروز ۳ دی بیرجند با دمای ۵- و فردا ۴ دی اردبیل و ارومیه با دمای ۳- سردترین مرکز استان کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه