English

براساس اعلام سازمان هواشناسی:

بارش‌های پراکنده با ورود سامانه جوی از غرب کشور ادامه دارد/ هوای شهرهای صنعتی همچنان آلوده است

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: بارش باران در برخی نقاط کشور با ورود سامانه بارشی به غرب کشور تداوم دارد اما همچنان در شهرهای صنعتی با افزایش آلودگی هوا روبرو هستیم.

بارش‌های پراکنده با ورود سامانه جوی از غرب کشور ادامه دارد/ هوای شهرهای صنعتی همچنان آلوده است

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در خصوص شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز یکشنبه ۲۷ آذر بارش پراکنده در برخی نقاط استان‌های کرمان و یزد و فردا دوشنبه در برخی نقاط کرمان پیش‌بینی می‌شود و با ورود سامانه بارشی از غرب کشور از سه‌شنبه بارش باران و برف در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان با اعلام کاهش دما در روز سه شنبه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل و چهارشنبه در شمال شرق، تصریح کرد: روز چهارشنبه در مناطق ذکر شده و برخی نقاط خراسان شمالی، بارش با شدت کمتر تداوم دارد.

وی ادامه داد: سه شنبه در سواحل خزر و چهارشنبه در نیمه شرقی کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی وزش باد قابل ملاحظه خواهیم داشت. پنجشنبه( اول دی ماه) سامانه بارشی به غرب کشور وارد می‌شود و جمعه(۲ دی ماه) در نیمه‌غربی کشور بارش رخ خواهد داد.

ضیاییان در ادامه گفت: خلیج فارس در روز یکشنبه و دریای خزر روزهای سه شنبه و چهارشنبه مواج می‌شوند.

به گفته وی از بعد از ظهر یکشنبه و طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش می‌یابد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۸ آذر) صاف و غبار آلود با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و روز  سه‌شنبه ( ۲۹ آذر) صاف و غبارآلود با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۷ و ۲۸ آذر ) بندرعباس با دمای ۳۰ و ۲۷ درجه سانتیگراد گرمترین و همدان با دمای ۴- و ۵-  سردترین مرکز استان کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه