English

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی:

باید اشتباهات دولت های گذشته اصلاح شود/حمایت از تولید و اشتغال وظیفه شرعی است

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسن حمایت از تولید و اشتغال را وظیفه شرعی دانست و مطرح کرد: در نظام اسلامی باید همه بهره مند شوند و تبعیض در مناطق شمالی و جنوبی و پایتخت وجود نداشته باشد.

باید اشتباهات دولت های گذشته اصلاح شود/حمایت از تولید و اشتغال وظیفه شرعی است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، آیین آغاز ساخت ۱۱۰۰ واحد مسکونی قرارگاه جهادی مسکن تهران در شهرک علائین ‌واقع در منطقه ۲۰ با حضور مهدی چمران رییس شورای شهر تهران، حجت الاسلام آقامیری، جعفر بندی شربیانی، پرویز سروری و مسئولان حوزه شهری با تلاوتی آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد. 

سید علی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام با ابراز خشنودی از آغاز این پروژه گفت: اسلام پیش از اینکه بخواهد آخرت مردم را آباد کند به دنبال آبادی زندگی دنیوی است.

وی افزود: اسلام به شدت با فقر مبارزه می کند کمااینکه در بعضی از احادیث آمده فقر و نداری مرگ بزرگ است.

سید علی قاضی عسکر تصریح کرد: باید اشتباهات دولت های گذشته را اصلاح بکنیم و نیاز است مقری برای امرار معاش و سکونت نیازمندان فراهم شود. باید بتوانیم از منابع طبیعی و نعمات الهی استفاده کنیم و با برداشتن موانع به سوی اصلاح امور برویم.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسن حمایت از تولید و اشتغال را وظیفه شرعی دانست و مطرح کرد: در نظام اسلامی باید همه بهره مند شوند و تبعیض در مناطق شمالی و جنوبی و پایتخت وجود نداشته باشد.

وی افزود: امیدواریم پروژه مذکور در مدت زمان دو سال آینده به پایان برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه