English

هشدار نارنجی برای ۶ استان

بارش‌ها تا شنبه آینده در کشور ادامه دارد

سازمان هواشناسی با هشدار نارنجی برای 6 استان، از تداوم بارش باران، برف و وزش باد شدید موقتی تا شنبه هفته آینده در کشور خبر داد .

بارش‌ها تا شنبه آینده در کشور ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری موج، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز بارش‌ها در دامنه‌های جنوبی البرز کاهش می‌یابد و در غرب مازندران، گیلان، شرق اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌ها ادامه دارد.

با ادامه فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور در استان‌های خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد،‌ چهارمحال و بختیاری، فارس، نیمه غربی کرمان،‌ شمال هرمزگان و جزایر واقع در غرب خلیج فارس و تنگه هرمز ابرناکی، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

همچنین در دامنه‌های زاگرس واقع در استان‌های لرستان، همدان، مرکزی، قم و اصفهان،‌ جنوب خراسان رضوی و شمال یزد رگبار پراکنده همراه با وزش باد موقتی روی می‌دهد. بارش‌ها در مناطق سردسیر و مرتفع به‌شکل برف است.

چهارشنبه در گیلان، شمال اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش بینی شده است، ضمن این‌که در جزایر واقع در خلیج فارس، شمال سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان و شمال هرمزگان ابرناکی و در برخی ساعات بارش خفیف پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی شنبه هفته آینده با تقویت سامانه بارشی در جنوب شرق کشور در جزایر واقع در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز، هرمزگان، شرق فارس، کرمان،‌ سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی بارش پیش‌بینی شده است.

طی روزهای پنجشنبه تا شنبه آینده کاهش 5 تا 7 درجه‌ای دما برای جنوب و جنوب شرق کشور پیش‌بینی می‌شود و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف دور از انتظار نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه