English

معاون بنیاد مستضعفان:

۱۲ هزار و ۵۲۰ خانه به خانواده‌های دارای چند معلول تحویل داده شد

معاون بنیاد مستضعفان اعلام کرد که ۱۲ هزار و ۵۲۰ خانه به خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشتر تحویل داده شده است.

۱۲ هزار و ۵۲۰ خانه به خانواده‌های دارای چند معلول تحویل داده شد

به گزارش خبرگزاری موج، «وحید خاوئی» با اشاره به آخرین وضعیت پروژه احداث مسکن خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشتر که توسط بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی در حال انجام است، اظهار کرد: به دنبال اجرای تفاهم‌نامه‌های قبلی منعقد شده میان بنیاد مستضعفان و بهزیستی، تا پایان آبان‌ماه سال جاری بیش از ۱۲ هزار و ۵۲۰ خانواده دارای ۲ معلول و بیشتر خانه‌دار شده‌اند و روند اجرایی کامل این تفاهم‌نامه‌ها همچنان ادامه دارد.

معاون بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی افزود: این تعداد واحد مسکونی در قالب ۲ تفاهم‌نامه احداث شده که با تکمیل اجرای آنها، ۱۸۳۰۰ خانواده دارای ۲ معلول و بیشتر در سراسر کشور خانه‌دار می‌شوند.

وی در خصوص سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان برای اجرای این پروژه گفت: بنیاد مستضعفان برای احداث مسکن خانه‌های پر معلول، بیش از ۹۲۰ میلیارد تومان را تخصیص داده است که این اعتبار برای احداث بیش از ۱۰ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی در مناطق شهری و ۸ هزار و ۱۴۰ واحد در مناطق روستایی است.

خاوئی خاطرنشان کرد: استان‌های فارس، خراسان رضوی و کرمان دارای بیشترین سهم از واحدهای احداثی برای خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشتر را در ۲ تفاهم‌نامه منعقد شده دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه