English

چهار دستگاه خودروی آتش نشانی و حمل زباله به شهرداری آبادان تحویل داده شد

۲ دستگاه آتش نشانی، ۲ دستگاه حمل زباله و ۲ هزار باکس زباله به شهرداری آبادان اختصاص یافت.

چهار دستگاه خودروی آتش نشانی و حمل زباله به شهرداری آبادان تحویل داده شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سرپرست شهرداری آبادان چهارشنبه در آیین رونمایی از خودروهای اهدایی به شهرداری آبادان گفت: ۲ خودروی حمل زباله ۶ تنی و ۲۰۰ باکس زباله با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال امروز توسط بنیاد مستضعفان به شهرداری آبادان تحویل داده شد.

محمدرضا متور افزود: همچنین یکهزار و ۸۰۰ باکس زباله دیگر نیز توسط بنیاد مستضعفان به شهرداری آبادان اختصاص یافته که در آینده نزدیک تحویل این شهرداری خواهد شد.

وی همچنین گفت: با پیگیری‌ انجام شده وزارت کشور ۲ دستگاه خودرو به سازمان آتش نشانی شهرداری آبادان اختصاص داد و مقرر شد در مرداد امسال این خودروها وارد آبادان شوند.

یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: با توجه به کمبود خودروی حمل زباله تفاهم نامه‌ای با بنیاد مستضعفان در راستای اهدای ۲ خودرو به شهرداری آبادان و همچنین ۲ هزار باکس زباله منعقد شد که امروز خودروها و ۲۰۰ عدد باکس زباله تحویل شهرداری این شهر شد.

جلیل مختار با اشاره به اختصاص ۶۰۰ تن قیر رایگان توسط بنیاد مستضفعان به شهرداری آبادان، بیان کرد: همچنین این بنیاد ۳۲۰ میلیارد ریال برای اصلاح و بهسازی خیابان‌ها در مناطق ۷۰۰ واحدی و ایستگاه ۱۲ ذوالفقاری که بیشتر افراد زیرحمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در آنجا مستقر هستند اختصاص داد و این پروژه به صورت مشارکتی با شهرداری آبادان اجرایی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به شرایط نامناسب ۱۸ چمن مصنوعی فوتبال در سطح مناطق مختلف شهری آبادان، بنیاد مستضعفان نصب چمن مصنوعی در این زمین‌ها را بر عهده گرفت.

وی ادامه داد: امیدواریم این اقدامات باعث خدمات رسانی مطلوب‌تر به شهروندان شود و نقطه آغازینی برای حرکت مناسب عمرانی و خدمات شهری شهرداری به مردم آبادان باشد.

نماینده بنیاد مستضعفان نیز در این آیین گفت: این بنیاد با توجه به دستور و تاکید رهبر معظم انقلاب هدف مشخصی دارد و در ۵۰ منقطه کم برخوردار حضور صددرصدی در حوزه‌های عمرانی، بهداشتی و معیشتی برای محرومیت زدایی دارد.

حجت الاسلام محمدحسین پاک‌نژاد افزود: دغدغه رهبر معظم انقلاب محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار است و در ۴۳ سال اخیر با وجود برکت‌های انقلاب اسلامی شاهد کوتاهی‌های در این مناطق بودیم، از جمله در استان خوزستان و به ویژه آبادان صدمات جنگ تحمیلی کاملا مشهود است.

نماینده بنیاد مستضعفان بیان کرد: پنج هزار میلیارد ریال توسط بنیاد علوی به بیمارستان تخصصی علوی اختصاص داده شده که تحویل دانشگاه علوم پزشکی آبادان شد ضمن اینکه در خوزستان نیز ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار در حوزه بهداشت توسط بنیاد مستضعفان اختصاص داده شده تا بخشی از دغدغه درمانی مردم این استان برطرف شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه