English

وزیر علوم:

باید بهترین و شایسته‌ترین داوطلبان به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی راه یابند

وزیر علوم تاکید کرد باید به نحو شایسته، بهترین و شایسته‌ترین داوطلبان به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی راه یابند و لازم است در برگزاری آزمون سراسری از همه ظرفیت‌های دانشگاه‌ها استفاده شود.

باید بهترین و شایسته‌ترین داوطلبان به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی راه یابند

به گزارش خبرگزاری موج، محمدعلی زلفی گل که به صورت ویدئو کنفرانس در در نشست نمایندگان تام‌الاختیار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در برگزاری آزمون‌های سراسری استان‌ها حضور داشت، گفت: صیانت ازحقوق داوطلبان و فرزندان ایران اسلامی وظیفه مسئولان آموزشی است و باید به نحو شایسته‌ای از منافع این عزیزان مراقبت شود تا زمینه و بستر رشدشان فراهم شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تأکید کرد: باید به نحو شایسته، بهترین و شایسته‌ترین داوطلبان به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی راه یابند و لازم است در برگزاری آزمون سراسری از همه ظرفیت‌های دانشگاه‌ها استفاده شود. تمام امکانات متعلق به مردم است و برگزاری آزمون سراسری نیز امری ملی است و باید از هر امکانی استفاده کرد.

وی اظهار امیدواری کرد با رعایت قانون و دستورالعمل‌ها و همت مسئولان ذیربط آزمون سراسری با سلامت کامل برگزار شود و ادامه داد: هیچ امکانی از تخلف نباید وجود داشته باشد و نظارت کامل بر مخازن دفترچه سوالات و پاسخنامه ها در حوزه های برگزاری آزمون و همه فرایندها اعمال شود به گونه‌ای که سرمایه اجتماعی و اعتبار سازمان سنجش حفظ و ارتقا یابد و امیدواریم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ با بهترین کیفیت برگزار شده و رضایت داوطلبان عزیز را فراهم آورد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این نشست از مسئولان و کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور و مسئولان دانشگاه‌ها و نمایندگان تام‌الاختیار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در برگزاری آزمون‌ها تقدیر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه