English

پلیس پیشگیری تهران بزرگ:

عامل اصلی ارتباط با شبکه‌های معاند در اغتشاشات اخیر دستگیر شد

سرهنگ موقوفه‌ای گفت: با تلاش تیم عملیات کلانتری یوسف آباد، عامل اصلی ارتباط با رسانه‌های معاند در اغتشاشات آبان ماه سال جاری دستگیر و از مخفیگاه وی ۵۰ قبضه سلاح سرد کشف شد.

عامل اصلی ارتباط با شبکه‌های معاند در اغتشاشات اخیر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در پی ناآرامی‌ها و اغتشاشات آبان ماه سال جاری، شناسایی و دستگیری عاملان فراخوان و ارتباط با شبکه‌های معاند به صورت ویژه در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری‌های تهران بزرگ قرار گرفت.

وی در ادامه بیان داشت: عوامل تیم عملیاتی کلانتری یوسف آباد با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات گسترده طی روز‌های اخیر، عامل اصلی ارتباط با شبکه‌های معاند و بیگانه را که از طریق فضای مجازی فعالیت‌های گسترده‌ای در خصوص تشویش اذهان عمومی و انجام اقدامات خرابکارانه داشت و اغتشاشگران را به انواع سلاح‌های سرد تجهیز می‌کرد، شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ موقوفه ای گفت: متهم دستگیر شده دارای سوابق متعدد و حتی سابقه دستگیری در فراخوان‌های ری استارت را داشته است و در هنگام دستگیری در مخفیگاهش با ماموران درگیر، ولی با درایت پلیس زمینگیر و دستگیر شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: از مخفیگاه متهم ۵۰ قبضه سلاح سرد ازجمله قمه و شمشیر و ۳ دستگاه بی سیم دستی، ۲ عدد گاز اشک آور، ۹ دستگاه گوشی موبایل، اسلحه کلت پلاستیکی و مقداری لوازم سرقتی و ۱۷۶ گرم مواد مخدر کشف شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی