English

مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد در پاسخ به پرسش خبرگزاری موج:

اراضی عباس آباد دارای درآمد خودکفا است

حجازی در پاسخ به پرسش خبرگزاری موج درخصوص منبع درآمد مجموعه اراضی عباس آباد بیان کرد: اراضی عباس آباد دارای درآمد خودکفا است و پیش بینی ما این بود تا با خودکفایی به شهرداری تهران کمک کنیم.

اراضی عباس آباد دارای درآمد خودکفا است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، سید محمدحسین حجازی مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد در نشست خبری امروز خود با اشاره به آخرین وضعیت منطقه و ساخت و سازهای صورت گرفته گفت: ساخت و سازهایی که انجام می‌شود مطابق با طرح جامع اراضی عباس آباد است.

وی ادامه داد: سعی کرده‌ایم تا بخش قابل توجهی از طرح را اجرایی کنیم و با ساخت باغ نمایش، خانه نمایش و بزرگترین پارکینگ تهران با ظرفیت 3 هزار ماشین اقدامات عمرانی اراضی به پایان می‌رسد.

حجازی گفت: ایمنی در اراضی عباس آباد یکی از مهمترین دغدغه‌های ما است و به عنوان یک منطقه جداگانه شناخته خواهد شد.

مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد در پاسخ به پرسش خبرگزاری موج  درخصوص منبع درآمد مجموعه اراضی عباس آباد بیان کرد: اراضی عباس آباد دارای درآمد خودکفا است و پیش بینی ما این بود تا با خودکفایی به شهرداری تهران کمک کنیم و با نگاه درآمدزایی خود تقریبا یک سوم دغدغه‌های درآمدزایی ما تامین شده است.

وی با اشاره به پارکینگ نوروز گفت : این پارکینگ به بهره‌برداری رسیده است و ظرفیت گنجایش هزار خودرو را دارد و با به نتیجه رسیدن هتل دیدار نیز مشکل پارکینگ حل خواهد شد.

حجازی درباره وجود موتور و اسکوتر برقی گفت: در پارک طالقانی ایستگاه اسکوتر  برقی وجود دارد و در تابستان اسکوتر برقی اجاره داده می‌شود اما در تابستان حجم بازدیدکنندگان از این مجموعه زیاد است و باید ایمنی مجموعه را نیز فراهم کنیم و چند مجموعه در حوزه اسکوتر برقی و دوچرخه سواری با مجموعه همکاری می‌کنند.

مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد با اشاره به طرح جامع اراضی بیان کرد: در طرح جامع سطح اشغال مجموعه مشخص شده است و هرکه از این امر تخلف کند جریمه می‌شود و تعدادی از مسئولان سابق نیز جریمه شدند و بخشی از اراضی نیز بایر ماندند و درگیر دعاوی حقوقی هستیم.

وی ادامه داد: پرونده‌هایی با وزارت راه و بانک سپه نداریم زیرا زمین آنها متعلق به خودشان است اراضی عباس آباد خود دارای کمیسیون ماده 5 است.

حجازی در ادامه  در خصوص حمایت از مجموعه‌های دانش‌بنیان گفت: یکی از اقداماتی که در اراضی عباس‌آباد از دو سال قبل انجام شد، اخذ مجوز شتاب‌دهنده از معاونت علمی ریاست جمهوری است و در حال حاضر اراضی عباس‌آباد به‌عنوان یک اکوپارک شهری مطالعات خود را دنبال می‌کند.

مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی یک مجموعه مرکز خلاق را در سه ماه دیگر افتتاح خواهیم کرد و دو مرکز خلاق دیگر نیز در بهشت مادران به سرانجام خواهد رسید.

وی اظهار کرد: باغ کتاب یک اکوپارک شهری است که می‌خواهد در موضوعات مختلف خدمات نوین ارائه دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی