English

حجت الاسلام آقامیری در جلسه نود و هشتم تذکر داد؛

پیشنهاد تردد سرویس های مدارس در خطوط ویژه از ساعت ۶ تا ۸ صبح

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران در پیگیری تذکر پیشنهادی استفاده سرویس های مدارس از خطوط ویژه از ساعت شش تا هشت صبح یادآور شد: این پیشنهاد در جلسه پلیس راهور مطرح و مورد موافقت قرارگرفته است.

پیشنهاد تردد سرویس های مدارس در خطوط ویژه از ساعت ۶ تا ۸ صبح
به گزارش خبرگزاری موج، سید محمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در نود و هشتمین جلسه شورا با اشاره به شناورسازی ساعت کاری ادارات و مدارس، گفت: این طرح حدود هشت درصد موفقیت دارد و این در حالی است که طرح ناقص اجرا شده و  برخی ادارات و بخصوص مدارس غیرانتفاعی این طرح را رعایت نکردند.

 

وی افزود: وضعیت شهر تهران به گونه ای است که اکثریت موارد طرح جامع در ایجاد معابر رعایت شده اما ظرفیت خودروها هشت برابر ظرفیت معابر تهران است و این شرایط دست مدیریت شهری را در ساخت معابر می بندد و در بحث گسترش معابر دیگر امکانی برای شهر وجود ندارد و فقط با طرح های مدیریتی از این دست می توانیم ترافیک را در سطح شهر تهران کنترل کنیم.

 

آقامیری با بیان اینکه در نظرسنجی ای که به صورت پیامکی و حضوری از مردم گرفته شده است حدود ۷۵درصد از این طرح  که در مهرماه سال جاری اجرا شد راضی بودند، افزود: در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان تهران ، قرار شد طرح شناورسازی تا پایان آبان ماه به طور موقت اجرا شود و اگر جمیع سازمان ها و ادارات از این طرح راضی بودند و این طرح موفقیت داشت، مصوبه نهایی شود و این طرح به صورت داتمی اجرا شود.

 

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران همچنین ضمن تشکر از مسئولین معاونت حمل و نقل و ترافیک در پیگیری تذکر پیشنهادی استفاده سرویس های مدارس از خطوط ویژه از ساعت شش تا هشت صبح یادآور شد: این پیشنهاد در جلسه پلیس راهور مطرح و مورد موافقت قرارگرفته است. واقعیت این است که ما باید برای کنترل ترافیک طرح های مدیریتی را به کار بگیریم و گسترش معابر جوابگو نخواهد بود.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه