English

زهرا صدر اعظم نوری:

اولیا حمل و نقل فرزندانشان در ایام مدرسه را به ماشین های خصوصی نسپارند

عضو شورای شهر تهران گفت: خانواده ها برای امنیت بیشتر فرزندانشان از سرویس های خصوصی استفاده نکنند و حمل و نقل عمومی که مدارس تدارک می بینند را انتخاب کنند.

اولیا حمل و نقل فرزندانشان در ایام مدرسه را به ماشین های خصوصی نسپارند

زهرا صدر اعظم نوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج در خصوص نظارت شورا بر امنیت سرویس های مدارس گفت: نظارت بر سرویس مدارس تنها بر عهده شهرداری نیست و بیشترین وظیفه بر عهده مدارس، بخش خصوصی و نهایتا آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: شهرداری موظف به حمل و نقل عمومی است که در قالب تاکسی، ون و اتوبوس می تواند در اختیار مدارس قرار داده و برآنها نظارت کند. 

رئیس کمیسیون محیط زیست شورا با بیان اینکه نقش خانواده و مدارس در امنیت روانی و جسمی بچه ها در سرویس مدارس مهم تر از قانون است، گفت:  خانواده ها برای امنیت جنسی فرزندانشان باید مراقبت بیشتری داشته باشند و تا جایی که امکان دارد برای فرزندان خود سرویس خصوصی نگیرند تا ضامن امنیت فرزندانشان شوند.

وی با اشاره به اینکه سرویس های خصوصی ممکن است استاندارد لازم را نداشته باشند، افزود: باید ساز و کاری تعبیه شود تا امکانات لازم  برای خودروهایی که وظیفه حمل و نقل بچه ها را برعهده دارند کفایت کند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تصویب طرحی در شورا در رابطه با  ایمنی و استاندارد بیشتر سرویس مدارس دانش آموزان گفت: ما طرحی را تصویب و به شهرداری داده ایم و از آنها خواسته ایم تا برای امنیت سرویس های مدارس به شورا لایحه داده تا ما آن رااجرا کنیم.اما متاسفانه بعید است تا سال تحصیلی جدید این اتفاق رخ دهد و تاجایی که وظیفه مان بهمان اجازه می دهد عمل می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه