English

وزیر آموزش و پرورش:

دشمن تحمل ندارد افزایش ۴ برابری سرانه آموزشی ما را ببیند

وزیر آموزش و پرورش گفت: دشمن تحمل ندارد ببیند سرانه آموزشی در کشور ۴ برابر شده است.

دشمن تحمل ندارد افزایش ۴ برابری سرانه آموزشی ما را ببیند

به گزارش خبرگزاری موج، برنامه یک قدم تا تحقق آرزو با موضوع ساخت دو هزار مدرسه در مناطق محروم کشور همراه با افتتاح ۱۵۰ مدرسه جدید توسط ستاد اجرایی فرمان امام برگزار شد.

طی این برنامه که صبح یکشنبه با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری، رئیس هیئت امنا و سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام و وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، ۱۵۰ مدرسه برکت با ۵۸۲ کلاس و سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد تومانی در مناطق کم برخوردار کشور افتتاح شد.

تاکنون هزار و ۹۵۰ مدرسه با هزینه ۱,۰۰۰ میلیارد تومان توسط بنیاد برکت احداث شده و این تعداد تا ۲۷۰۰ مدرسه افزایش خواهد یافت.

یوسف نوری وزیر آموزش‌وپرورش در این برنامه با بیان اینکه امسال ۲۰ مدال المپیادهای جهانی را دانش‌آموزان ایرانی کسب کردند؛ گفت: تعدادی از این مدال‌آوران از مدارس مناطق محروم بودند.

وی افزود: از مدیران ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت بابت خدمات گسترده و بی‌مانندی که در مناطق کم‌برخوردار درحوزه‌های مختلف ارائه می‌کنند و نهضت بزرگ مدرسه‌سازی را در کشور به راه انداختند قدردانی می‌کنم.

نوری با اشاره به اقدامات رسانه‌های معاند در عدم انتشار اخبار مثبت در خصوص پیشرفت‌های علمی کشور گفت: دشمن تحمل ندارد ببیند سرانه آموزشی در کشور ۴ برابر شده است و جوان ایرانی به جایی رسیده که می‌تواند نخستین واکسن ایرانی کرونا را همپای رقبای خارجی تولید کند و در جهان بدرخشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه