English

وزیر آموزش و پرورش:

امروز دشمن در پی غیرحضوری کردن آموزش است/ هر ساعتی که دانش‌آموزان از درس جا بمانند ضرر کرده‌اند

وزیر آموزش و پرورش ضمن تاکید بر اینکه هر ساعتی که دانش‌آموزان از درس جا بمانند ضرر کرده‌اند گفت: امروز دشمن در پی غیرحضوری کردن آموزش است.

امروز دشمن در پی غیرحضوری کردن آموزش است/ هر ساعتی که دانش‌آموزان از درس جا بمانند ضرر کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر آموزش و پرورش ضمن تاکید بر اینکه هر ساعتی که دانش‌آموزان از درس جا بمانند ضرر کرده‌اند گفت: امروز دشمن در پی غیرحضوری کردن آموزش است. دانش آموز ما در فضای مجازی در هر ثانیه فرصت‌های زیادی برای آموزش را از دست می دهد و برنامه ریزی دشمن بر روی همین مسأله و حضور گسترده دانش آموزان در فضای مجازی جهت فرصت سوزی است.

یوسف نوری در دیدار با دانش آموزان برگزیده و نماینده انجمن‌های اسلامی دانش آموزی استان قزوین بیان کرد: محرومیت محدودیت نیست. محرومیت نمی تواند مانع پیشرفت دانش آموزان شود. ما شما را به عنوان حلقه میانی و بچه‌های گام دوم انقلاب می شناسیم. بیانیه‌ای که تمدن نوین اسلامی را محقق می کنند.

نوری عنوان کرد: آموزش و پرورش، پیشران جامعه دانش بنیان است و امروز انتظار جامعه، برتری شما دانش آموزان در تمام عرصه‌های داخلی و بین المللی است. همچنین انتظار می‌رود شما نمایندگان و برگزیدگان دانش آموزی، در مدارس، پیشران گام دوم انقلاب باشید.

وی گفت: علم و پژوهش و اخلاق و معنویت از شاخصه‌های دانش آموز پژوهشگر است. امروز علم و پژوهش ما مورد هدف دشمن قرار گرفته و تعطیلی مراکز علمی ما نشان از این امر دارد.

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: در حوزه‌های سلول های بنیادین و انرژی های تجدید پذیر و صلح آمیز هسته‌ای و موشک و پرتاب ماهواره جزو برترین کشورهای جهان هستیم. خودکفایی در حوزه گاز را خودمان ایجاد کردیم و امروز به قله‌های بلند موفقیت رسیده‌ایم و این امر موجب نگرانی دشمن است.

نوری عنوان کرد: هر ساعتی که دانش آموزان از درس جا بمانند ضرر کرده‌اند و امروز دشمن در پی غیرحضوری کردن آموزش است. دانش آموز ما در فضای مجازی در هر ثانیه فرصت‌های زیادی برای آموزش را از دست می دهد و برنامه ریزی دشمن بر روی همین مسأله و حضور گسترده دانش آموزان در فضای مجازی جهت فرصت سوزی است. لذا شما نمایندگان دانش آموزی، عوامل موثر برای بیان این حقایق در مدارس هستید.

وی افزود: پژوهشگر، مدام به دنبال علم آموزی است. امروز شما باید برای دستیابی به هسته علم سختی ها را تحمل کنید و این همان مسیری است که دانشمندان و شهدای دانشمند ما برای سربلندی میهن کشیدند. در هرکاری فقط سواد اسمی یا دغدغه کنکور نداشته باشید، در کنار این امر مراقب عرفان خود باشید و جنبه تربیتی را از خودتان با جریان آتش به اختیاری شروع کنید و در بین مدارس خود نشر دهید.

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: بی‌تردید آموزش و پرورش، پیشران جامعه دانش بنیان است و آموزش و پرورش نقش بی‌بدیلی در عوامل پیش برنده تسهیل دانش دارد.

نوری با اشاره به اینکه تحقیقات بسیاری در خصوص نقش آفرینی آموزش و پرورش در جوامع مختلف انجام شده که همگی تأثیر دستگاه تعلیم و تربیت را اثبات کرده است، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به «ایران قوی» باید به نتایج تحقیقات و پژوهش‌های انجام شده دقت کنیم. هفته آینده دانش بنیان شدن آموزش و پرورش در دستور کار قرار می گیرد. این نظام با استفاده از ظرفیت شما در باشگاه های جهانی از لحاظ علمی و تربیتی و با الگوگیری از شخصیت های برجسته ای همچون مرحوم ابوترابی، شهید بابایی، شهید لشگری و شهید سلیمانی به عنوان معماران تربیتی، شناخته می شود و لذا امر تربیتی بر هر امری ارجح است.

وی عنوان کرد: امروز انتظار جامعه، برتری شما دانش آموزان در تمام عرصه های داخلی و بین المللی است. همچنین انتظار می رود شما نمایندگان و برگزیدگان دانش آموزی، در مدارس، به عنوان پرچمداران جریان پیشران انقلاب باشید.

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: باید دانش آموزان نخبه در عرصه‌های مختلف به منظور کمک به ارتقاء و اعتلای سایر دانش آموزان گروه‌های جهادی را در مدارس شکل و سامان بدهند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، گفتنی است؛ در این نشست صمیمانه، دانش آموزان نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه های آموزشی و پرورشی مطرح کردند که وزیر آموزش وپرورش به آن ها پاسخ داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی