English

توصیه‌های پلیس راهور همزمان با بازگشایی مدارس/ ایستادن دانش آموزان در سرویس مدرسه ممنوع است

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: جابجایی دانش آموزان بیش از حد ظرفیت خودرو ممنوع است.

توصیه‌های پلیس راهور همزمان با بازگشایی مدارس/ ایستادن دانش آموزان در سرویس مدرسه ممنوع است

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ شیرانی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اظهار کرد: با توجه به شروع سال تحصیلی و بازگشایی مدارس پیش بینی می شود  حجم ترافیک در شهرها افزایش یابد. این افزایش میزان ترافیک در معابر شهری بر ساعات سفرهای درون شهری تاثیر گذاشته و باعث طولانی شدن زمان سفرها می‌شود.

وی ادامه داد: بهترین راهکار برای سریع رسیدن به مقصد و کاهش ترافیک در این ایام، استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی است. برخی از والدین برای بردن فرزندانشان از خودروهای خود استفاده می‌کنند اما تجمع این خودروها در ساعت شروع و خاتمه مدارس باعث ایجاد گلوگاه‌های ترافیکی و انسداد در معابر و وضعیت ترافیکی نابسامانی می‌شود.

سرهنگ شیرانی تاکید کرد: رانندگان خودروی خود را در محل‌های مناسب و بدون ایجاد مشکل تردد برای سایر رانندگان، متوقف کرده و فرزندان خود را به داخل مدرسه هدایت کنند.

وی یادآوری کرد: فرزندان خود را با علائم تابلوهای راهنمایی و رانندگی آشنا و نحوه عبور صحیح از عرض خیابان را به آنها آموزش دهید و به صورت عملی هم با آنان تمرین کنید. حتما دانش آموزان در مسیر رفت و برگشت به مدرسه از پیاده رو استفاده و از تردد در کنار خیابان پرهیز کنند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت:  ظرفیت سرویس مدارس با توجه به نوع خودرو مشخص است. جابجایی دانش آموزان بیش از حد ظرفیت خودرو و یا بصورت ایستاده در سرویس مدرسه ممنوع است.

سرهنگ شیرانی تصریح کرد: از همه رانندگان عزیز تقاضا داریم در ایام بازگشایی مدارس، حقوق عابرین پیاده به خصوص دانش آموزان را بیشتر رعایت کنند. این و ظیفه ماست که هنگام رانندگی در اطراف مدارس، با دقت بیشتری حرکت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی