English

با مشارکت شهرداری و پلیس راهور تهران بزرگ انجام شد؛

برگزاری جلسه ستاد استقبال از مهر ۹۷

جلسه هماهنگی استقبال از مهر ۹۷ با حضور پلیس راهور و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به منظور هماهنگی های ترافیکی در آغاز سال تحصیلی جدید مدارس و دانشگاه ها برگزار شد.

برگزاری جلسه ستاد استقبال از مهر ۹۷

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، جلسه هماهنگی استقبال از مهر ۹۷ با حضور پلیس راهور و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به منظور هماهنگی های ترافیکی در آغاز سال تحصیلی جدید مدارس و دانشگاه ها با حضور مدیران ارشد راهور تهران و معاونین حمل و نقل و ترافیک مناطق شهرداری تهران در سوله ستاد بحران بوستان لاله برگزار شد.

در این جلسه رئوس طرح های ترافیکی استقبال از مهر توسط شهریار افندی زاده قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تشریح شد و مواردی چون ایمنی معابر، مدیریت و شناسایی گره های ترافیکی، مدیریت عملکرد سرویس های حمل و نقل، کنترل معاینه فنی خودروها، جلب مشارکت مردمی در مدیریت ترافیک که به عنوان بخشنامه و دستور العمل به مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران ابلاغ شده است، عنوان شد.

وی در بخشی از سخنانش به هماهنگی های بین بخشی پرداخت و افزود: نظارت بر عملکرد معاونت حمل و نقل و ترافیک طبق دستور العمل بازگشایی مدارس، نظارت بر ایمن سازی معابر اطراف مدارس، نظارت بر عملکرد مترو، تاکسیرانی، اتوبوسرانی و خطوط BRT، مطابق دستورالعمل ستاد مهر از سرفصل های کلی در استقبال از مهر ۹۷ است.

قائم مقام پورسیدآقایی در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطر نشان کرد: همکاری با نیروهای انتظامی در استقبال از مهر ماه و هماهنگی های بین دستگاهی با آموزش و پرورش همچنین ساعت شناور از دیگر اقدامات پیش بینی شده برای کاهش تراکم ترافیکی در گشایش سال جدید تحصیلی است و ترافیک در این ساعات توزیع می شود.

وی افزود: ممنوعیت حمل بار بین اول تا ۱۱ مهر از جمله پیش بینی های ضروری در استقبال از سال تحصیلی و اوج گرفتن ترافیک است و با هماهنگی پلیس و سایر ارگان های پایتخت انجام می شود.

در ادامه معاونین راهور و حمایت نقل و ترافیک شهرداری مناطق با بیان نقطه نظرات خود مسائل پیرامون استقبال از مهر ۹۷ از جمله تجهیزات مورد نیاز در مقابله با حوادث و تصادفات چون ضرورت استقرار چهار دستگاه جرثقیل ۶۰ تن در چهار نقطه شهر را مطرح کردند.

همچنین معابر که دچار تنگی معابر هستند بررسی شد که از مجموع ۱۴۰ نقطه که شناسایی شدند و مقرر شد ۴۰ و ۲۸ نقطه تصویب شده اصلاح شود و در مورد شناسایی و رفع نقاط گلوگاهی و حساسیت آنها راهکارهای عملی و اجرایی بیان شد.

در حال تکمیل

 

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه