English

آخرین جزئیات از وضعیت میادین میوه و تره بار پایتخت

عضو شورای شهر تهران گفت: مردم خدمت را در محلات خود احساس خواهند کرد و من معتقدم میادین میوه و تره بار نسبت به گذشته پیشرفت خوبی داشته است.

 آخرین جزئیات از وضعیت میادین میوه و تره بار پایتخت

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، درباره فرق داشتن قیمت محصولات میوه و تره‌بار در میادین اظهار کرد: ما از مجموعه‌های متفاوت شهرداری بازدید خواهیم کرد و به دلیل گستردگی این مجموعه‌ها هنوز در میادین میوه و تره‌بار حضور پیدا نکرده‌ام و به زودی بازدید خواهیم کرد.

وی افزود: با مسئولان سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران جلساتی داشته‌ایم، بعید است قیمت‌ها در میادین با یکدیگر فرق داشته باشد و همگی به یک نظام واحدی پایبند هستند.

نادعلی با بیان اینکه قیمت، کیفیت و… محصولات در میادین میوه و تره‌بار یکسان است گفت: مردم خدمت را در محلات خود احساس خواهند کرد و من معتقدم میادین میوه و تره‌بار نسبت به گذشته پیشرفت خوبی داشته‌اند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: مدیرعامل سازمان میادین نیز بسیار جدی کار می‌کنند و وجود برخی نقص‌ها بسیار طبیعی است، اما به زودی برطرف خواهد شد.

نادعلی ادامه داد: اعضا اگر مشکلی وجود داشته باشد تذکر می‌دهند؛ تذکر به معنای وجود ایرادات اصلی در این سازمان نیست و به جهت رفع بهتر برخی نواقص تذکر داده می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه