English

انسداد جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از انسداد موقت جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال از فردا به مدت سه روز خبر داد.

انسداد جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال

به گزارش خبرگزاری موج، امروز صبح سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی گفت:‌ جاده چالوس به علت انجام عملیات عمرانی راه و ایمن‌سازی مسیر از فردا - یکشنبه ۲۹ خردادماه- به مدت سه روز از ساعت هفت صبح تا ۱۷ مسدود خواهد شد.

وی با بیان اینکه این انسداد در آزادراه تهران - شمال نیز اعمال خواهد شد، گفت: با توجه به انسداد چالوس آزادراه تهران - شمال نیز در هر دو مسیر از ۲۹ خرداد تا ۳۱ خردادماه از ساعت هفت صبح تا ۱۷ مسدود است.  

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی افزود:‌در هنگام انسداد جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال، رانندگان می‌توانند برای تردد از جاده هراز و محور فیروزکوه به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

شیرانی درباره وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از آن است که در حال حاضر تردد در تمامی جاده‌ها به طور عادی و روان در حال انجام است. جو حاکم بر جاده‌ها نیز آرام گزارش شده و هیچ مشکل جوی خاصی وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه