English

وضعیت جوی و ترافیکی ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱/ جاده چالوس به سمت شمال یک‌طرفه شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی دوازدهم اردیبهشت ماه خبر داد.

وضعیت جوی و ترافیکی 12 اردیبهشت 1401/ جاده چالوس به سمت شمال یک‌طرفه شد

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به وضعیت جوی و ترافیکی دوازدهم اردیبهشت ماه اظهار کرد: در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، البرز، گیلان، گلستان، مازندران و خراسان شمالی، زنجان، همدان، قزوین، تهران، سمنان شاهد بارش باران هستیم.

وی گفت: تردد در جاده چالوس به سمت شمال یک‌طرفه شده است و وضعیت ترافیکی در محور جنوب به شمال محور کرج-چالوس (شهرستانک تا نساء، گچسر تا سه راهی دیزین، تونل کندوان، پل زنگوله تا سیاه بیشه، هزارچم) سنگین گزارش شده است.

سرهنگ شیرانی با اشاره به ترافیک جاده چالوس گفت: این جاده به علت ظرفیت پایین تردد در این ایام معمولاً ترافیک سنگین‌تری نسبت به سایر جاده‌ها دارد و به هموطنان توصیه می‌شود جهت زودتر رسیدن به مقصد از جاده‌های هراز و فیروزکوه استفاده کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: همچنین بر اساس گزارشات واصله در آزادراه تهران-شمال (تونل شماره ۱۴ تا سه راهی شهرستانک)، جنوب به شمال محور هراز (گالری امام زاده هاشم، پلور تاآب اسک و بایجان) و آزادراه تهران قم نیز ترافیک سنگین است.

سرهنگ شیرانی گفت: بنا بر گزارشات در آزادراه کرج-قزوین (مهرویلا و پل حصارک) و آزادراه قزوین-رشت (منجیل تا رودبار) ترافیک نیمه سنگین است.

وی تصریح کرد: رانندگی در جاده‌ها با توجه به افزایش تردد و ترافیک، نیازمند صبر و حوصله و احترام به حقوق سایر رانندگان است و امیدواریم رانندگان با رعایت مقررات رانندگی و پرهیز از عجله و شتاب با رعایت احتیاط سفر بی حادثه‌ای را داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه