English

خیزش گرد و خاک در سراسر ایران/ کاهش گردوخاک از فردا در تهران

طبق اعلام مدیرکل پیش‌ بینی و هشدار سازمان هواشناسی در حال حاضر از کردستان تا جنوب غرب‌ و مرکز کشور، در سقز، قصرشیرین، کرمانشاه و سنندج و استان‌های لرستان، خوزستان، ایلام، مرکزی، همدان و تهران ‌گرد و خاک‌ وجود دارد و در جنوب‌غرب کشور هم گرد و خاک تا بوشهر کشیده شده است.

خیزش گرد و خاک در سراسر ایران/ کاهش گردوخاک از فردا در تهران

به گزارش خبرگزاری موج، صادقی ضیائیان مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت فعالیت توده گرد و خاک در کشور اظهار داشت:‌ در حال حاضر از کردستان تا جنوب غرب‌ و مرکز کشور گرد و خاک وجود دارد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: در سقز، قصر شیرین، کرمانشاه و سنندج همچنین استان‌های لرستان، خوزستان و ایلام، در مرکز کشور شامل استان‌های مرکزی، همدان و  تهران در حال حاضر ‌گرد و خاک‌ وجود دارد و در جنوب‌غرب کشور هم این گرد و خاک تا بوشهر کشیده شده است.

وی ادامه داد: امروز این وضعیت گرد و خاک در این استان‌ها و شهرها کماکان ادامه دارد اما شرایط جوی برای تشکیل مجدد این پدیده از بین رفته است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در غرب و مرکز کشور و استان تهران تا غروب امروز بخش زیادی از این گرد و خاک کاهش می‌یابد، امروز در تهران شاخص آلودگی هوا به عدد 220 رسیده است که از عدد 440 قبلی بسیار کمتر شده است و انتظار داریم تا پایان وقت امروز بهبود وضعیت هوا را در پایتخت داشته باشیم.

ضیائیان افزود: روز آینده نیز در تهران گرد و خاک با غلظت کمتر وجود دارد.

وی گفت:‌ روز آینده در مناطق غربی کشور و استان‌های کرمانشاه، کردستان، بوشهر و بخش‌هایی از فارس گرد و خاک ادامه دارد و در استان‌های مرکزی نظیر یزد و اصفهان این شرایط برای فردا نیز پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی تأکید کرد: روز آینده آسمان تهران کاملا از گرد و خاک صاف نمی‌شود اما شرایط جوی بهتر از امروز خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه