English

مسعود رنجبریان در گفتگو با خبرگزاری موج:

منطقه ۶ تهران پردیس علمی و قطب درمانی شهر محسوب می شود/ پرداختی حقوق ها را به روز کردیم

شهردار منطقه 6 تهران، بر این نکته تاکید کرد که این منطقه دارای پردیس علمی و جزء قطب درمانی شهر محسوب می شود که همین امر، حجم بالای کار را نشان می دهد.

منطقه 6 تهران پردیس علمی و قطب درمانی شهر محسوب می شود/ پرداختی حقوق ها را به روز کردیم

مسعود رنجبریان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، با اشاره به اقدامات خود در شهرداری منطقه 6 تهران در زمان فعالیتش، افزود: این منطقه جز محلات قدیمی شهر تهران محسوب می شود که دارای خصوصیات خاصی است که آن را از سایر مناطق متفاوت کرده است.

وی با بیان اینکه منطقه 6 تهران، پردیس علمی محسوب می شود، یادآور شد: دانشگاه تهران ، امیرکبیر و مراکز علمی معتبر خاص کشور در این منطقه مستقر است و یک فضای بسیار بزرگی را از شهر اشغال کرده است این درحالی است که دانشگاه تهران و امیرکبیر، طرح های قدیمی 20 تا 25 ساله دارند که بر اساس آن، می خواهند یک پردیس علمی تر نیز همجوار خود داشته باشند که این موضوع به لحاظ علمی می تواند برای شهر، یک قطب خاصی تلقی شود.

رنجبریان با تاکید بر اینکه منطقه 6 تهران، قطب درمانی را نیز در خود جای داده است، گفت: ما نزدیک به 40 تا 50 مرکز درمانی در منطقه داریم و بزرگترین بیمارستان های دولتی که از تمام شهرستان ها می آیند، در منطقه ما وجود دارد به عنوان مثال بیمارستان های فیروزگر، شریعتی و قلب، از جمله بیمارستان هایی است که هم فضای بزرگی را اشغال کرده و هم بیماران بسیار زیادی از تهران و دیگر شهرهای کشور به آنجا مراجعه می کنند.

شهردار منطقه 6 تهران تاکید کرد: افزایش مراجعان به مراکز درمانی، تبعات مختلفی برای منطقه دارد از جمله چادرخوابی، ترافیک و مشکلات متعدد دیگر، که این معضلات فعالیت کاری ما را دو چندان می کند.

وی ادامه داد: ما در منطقه، تقریبا 251 هزار سکنه داریم، یعنی کسانی که در منزل خود، شب خواب هستند، این درحالی است که در طول روز، به طور متوسط سه میلیون تردد در این منطقه صورت می گیرد که میزان تردد، حجم کار ما را بالا می برد و شهرداری باید خدمات زیادی را برای آنها در نظر بگیرد.

رنجبریان با تاکید بر اینکه یک پردیس بزرگ دیگر با عنوان پردیس اداری و دولتی کشور در این منطقه وجود دارد، افزود: وزارتخانه های کشور و صنایع در منطقه 6 تهران متمرکز است، از سویی دیگر اگرچه وزارت نفت در خیابان طالقانی است اما در اطراف آن، تمام ساختمان های وابسته به این وزارتخانه قرار دارد که این موضوع نیز باعث گسترگی و فشردگی حجم کار ما می شود.

شهردار منطقه 6 تهران با اشاره به وصول مطالبات شهرداری منطقه از دوایر دولتی، بیان کرد: در سال گذشته و در شش ماهه انتهای سال، 10 هزار میلیارد تومان طلب از دوایر دولتی داشتیم که حدود 350 میلیارد تومان آن وصول شده است.

وی تاکید کرد: در این مدت تلاش کردیم علاوه بر هزینه هایی که برای فضای سبز منطقه انجام دادیم، پرداختی حقوق ها را نیز به روز کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه