English

مسعود رنجبریان در گفتگو با خبرگزاری موج:

تردد نامحسوس شهردار منطقه ۶ تهران برای حل معضلات شهری/ بازدید سرزده الگوی خوبی برای نظارت است

شهردار منطقه ۶ تهران، گفت: تردد همراه با خانواده در سطح منطقه، الگوی خوبی برای نظارت است تا از یک نگاه عمومی تر، فعالیت های ویژه ای برای مردم انجام داد.

تردد نامحسوس شهردار منطقه ۶ تهران برای حل معضلات شهری/ بازدید سرزده الگوی خوبی برای نظارت است

مسعود رنجبریان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، با تاکید بر ضرورت اهمیت موضوعات شهری در تمام ابعاد بررسی و نظارت، گفت: در بسیاری از بازدیدهای صورت گرفته، قبل از ورود بنده، همه کارها اعم از نظافت و هماهنگی های لازم انجام می گیرد، اما در بازدیدهای سرزده و بدون هماهنگی، می توان به طور دقیق تر، نحوه اجرای فعالیت ها را رصد کرد و نقاط ضعف و قوت را مورد ارزیابی قرار داد.

وی ادامه داد: از زمانی که به عنوان شهردار منطقه ۶ فعالیت دارم، گاها در اواخر هفته، به همراه خانواده به بوستان ها و خیابان‌های منطقه سر می زنم، تا از نگاه عام، معضلات و مشکلات شهری را بهتر شناخته و به دنبال رفع آن باشم.

شهردار منطقه ۶ تهران، تاکید کرد: در بازدیدهای سرزده، نگاه شهروندان به شهر ارزیابی خواهد شد و این موضوع به بهبود عملکرد و فعالیت ها کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به یکی از شاخص ترین مواردی که در زمان بازدید نامحسوس با آن روبرو شد، گفت: یکبار زمانی که به همراه خانواده ام، به پارک هنرمندان رفتم، با تردد کم و تاریکی در این بوستان، مواجه شدم.

 

بیشتر بخوانید:

سامانه ۱۳۷ پلاس رونمایی شد/ نظارت بر شهرداری حق طبیعی شهروندان است

 

رنجبریان بیان داشت: ازسویی دیگر در پارک هنرمندان، چهار حوض بزرگ قرار داشت که متوجه شدم، مکان یکی از حوض ها، در حال تبدیل به شهربازی برای کودکان است و با وجود آنکه برخی اقدامات برای راه اندازی وسایل بازی کودکان انجام گرفته، اما نیمه کاره رها شده بود و بعد از بررسی، مشخص شد کار به صورت مشارکتی انجام گرفته و اتمام آن، با مشکل مواجه شده است.

شهردار منطقه ۶ تهران یادآورشد: بعد از مشاهده این صحنه، همسرم به من گفت که میدانستی علت عدم تردد مردم دراین پارک چیست؟ برای آن است که جایی برای بازی کودکان وجود ندارد.

وی گفت: این موضوع سبب شد پیگیر اصلاح قرارداد کار شوم که بعد از انجام یکسری از اقدامات، شهربازی کودکان را راه اندازی کردیم و متوجه شدیم که هر شب جمعیت زیادی در پارک حضور دارند.

رنجبریان افزود: در حال حاضر نیز در پارک های لاله و ساعی، یک آمفی تئاتر رو باز وجود دارد که در صدد، فعال کردن آن هستیم تا بتوانیم مردم را به پارک ها بکشانیم چراکه معتقدیم، تا زمانی که مشوق هایی برای حضور مردم در پارک ها وجود نداشته باشد، مردم اقبالی از فضای سبز نشان نمی دهند.

وی تصریح کرد: تردد همراه باخانواده در سطح منطقه، می تواند الگوی خوبی برای نظارت باشد تا از یک نگاه عمومی تر، بتوان فعالیت های ویژه ای برای مردم انجام داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه