English

معاون وزارت تعاون:

چگونگی دریافت یارانه جدید توسط جاماندگان/ ثبت نام جاماندگان در سامانه طی روزهای آتی

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عمده سوالات درباره توزیع عادلانه یارانه‌ها و چگونگی دریافت یارانه جدید توسط جاماندگان پاسخ داد.

چگونگی دریافت یارانه جدید توسط جاماندگان/ ثبت نام جاماندگان در سامانه طی روزهای آتی

به گزارش خبرگزاری موج، داریوش ابوحمزه معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگویی اینستاگرامی به عمده سوالات درباره توزیع عادلانه یارانه‌ها پاسخ داد و در مورد چگونگی دریافت یارانه جدید توسط جاماندگان گفت: افرادی که پیش‌تر، از دریافت یارانه انصراف داده بودند و یا تازه ازدواج کرده و تشکیل خانواده داده‌اند و یا به هر دلیلی جاماندگان دریافت یارانه هستند، نگران نباشند. سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها طی روزهای آتی سامانه‌ای را در این خصوص تدارک خواهد دید تا جاماندگان یارانه در آن ثبت نام کنند.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بعضاً پدر خانواده به دلیل تمکن مالی از دریافت یارانه انصراف داده و اکنون فرزندان به‌طور مستقل تشکیل خانواده داده‌اند و نیازمند دریافت یارانه هستند، ادامه داد: جاماندگان یارانه می‌توانند در سامانه‌ای که به‌زودی تدارک دیده و اطلاع رسانی می‌شود مشخصات خانوار و سرپرست خانوار را ثبت کنند، اطلاعات آنان سنجیده می‌شود و اگر این افراد جز دهک ۱۰ نباشند، به آن‌ها یارانه اختصاص خواهد گرفت.

وی با اشاره به نگرانی جاماندگان از یارانه نسبت به عدم دریافت یارانه تاکید کرد: دولت حتماً این سامانه را برای ثبت نام جاماندگان تدارک خواهد دید، مردم نگران نباشند، به محض اینکه سامانه آماده شود، اطلاع رسانی خواهد شد و به کسی ظلم نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

مهلت ثبت نام افراد جدید و جاماندگان یارانه مجددا تمدید شد

زمان ثبت‌نام از متقاضیان دریافت یارانه برای افراد جدید و جامانده مشخص شد/ ثبت نام از طرق سامانه my.gov.ir

جزئیات یارانه جدید/ نحوه اعتراض کسانی که یارانه نگرفتند، اعلام شد

اطلاعیه جدید ستاد تنظیم بازار درباره زمان برداشت یارانه/ یارانه جدید از امشب قابل برداشت است

اعلام سقف قیمت‌های چهار کالای اساسی از فردا

ابوحمزه همچنین در پاسخ به این سوال که چرا برای برخی از افرادی که پیش‌تر یارانه ۴۵ هزار تومانی را دریافت می‌کردند اکنون یارانه جدید واریز نشده است؟ گفت: برای ۹۰ درصد افرادی که تا پیش از سیاست جدید دولت، یارانه ۴۵ هزار تومانی دریافت می‌کردند، یارانه جدید واریز شده است؛ مگر آنکه جز دهک ۱۰ بوده‌اند و یارانه ۴۵ هزار تومانی دریافت می‌کردند که اکنون یارانه جدید برایشان واریز نمی‌شود.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین درباره نحوه اعتراض مردم نسبت به دهکی که در آن قرار گرفته‌اند، افزود: مردم می‌توانند از طریق شماره تماس ۶۳۶۹ و یا ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ و یا سایت حمایت http://hemayat.mcls.gov.ir اعتراض خود را نسبت به اینکه اشتباهاً دهک ۱۰ تشخیص داده شده‌اند، ثبت کنند. ورود به سایت حمایت و ثبت مشخصات در آن به معنی ثبت اعتراض است و اعتراض افراد به صورت سیستمی بررسی می‌شود.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که زوجینی که از یکدیگر طلاق گرفته‌اند و اکنون می‌خواهند یارانه خود را جدا کنند، چه باید بکنند؟ تصریح کرد: این افراد می‌توانند با مراجعه به پلیس +۱۰ مدارک خود را ارائه و یارانه خود را جدا کنند.

ابوحمزه همچنین درباره چرایی قطع یارانه برخی افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی خاطر نشان کرد: در تصمیم اخیر دولت برای پرداخت یارانه جدید، ملاک این نبود که افراد تحت پوشش بهزیستی یا کمیته امداد هستند یا خیر؟ ملاک این است به افرادی که جز دهک ۱۰ نیستند، یارانه تعلق گیرد.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین درباره چرایی قطع یارانه برخی معلولان تحت پوشش بهزیستی گفت: ملاک واریز یارانه جدید تحت پوشش بهزیستی بودن نبوده است بلکه وضعیت مالی خانوار ملاک بوده است. البته این افراد اگر اعتراضی دارند می‌توانند از طریق راه‌های یاد شده اعتراض خود را ثبت کنند.

وی همچنین این را هم گفت که اگر فرزند خانواده‌ای طی روزهای اخیر به دنیا آمده، طبیعی است که برای او یارانه واریز نشده باشد و اطلاعات خانوارها طی ماه‌های بعد به روز و یارانه این فرزندان که خانوار آنان جز دهک ۱۰ نیست، واریز خواهد شد.

ابوحمزه در بخش دیگر این گفت وگو و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بعضاً افراد با حساب شخصی خود گردش مالی‌هایی برای خیریه و انواع کارهای اداری و حقوقی داشته‌اند و از این رو جز دهک ۱۰ محسوب شده و یارانه دریافت نکرده‌اند، گفت: در ابتدا باید گفت که نباید با حساب شخصی برای نهادهایی نظیر خیریه و یا شرکت، کارهای اداری و حقوقی انجام داد. شرکت و خیریه و… باید حساب جدا داشته باشند و کارپرداز نباید از حساب شخصی خود برای این کارهای حقوقی و اداری استفاده کند. این افراد نیز می‌توانند از راه‌های یاد شده اعتراض خود را ثبت کنند و در بازه زمانی که به این افراد اختصاص می‌دهیم، مدارک خود را ارائه دهند و این انتظار را داریم که تا آن موقع حساب‌هایشان را تفکیک و مسائل خود را حل کنند.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در تمام دنیا این مساله وجود دارد که مردم دهک خود را پایین‌تر از آنچه در واقعیت هست می‌پندارند و از این رو اگر به شخصی بگوییم شما جز دهک ۹ یا ۱۰ هستی تصور می‌کند جز دهک ۵ یا ۶ قرار دارد و واقعیت را باور نمی‌کند، این را هم گفت که سامانه ثبت اعتراضات مردمی به نشانی http://hemayat.mcls.gov.ir در حال به روز رسانی است و به زودی جزئیات مواردی که مردم نسبت به آن اعتراض دارند در آن درج می‌شود تا مردم مشخصاً نوع اعتراض خود درباره یارانه را در سامانه انتخاب کنند.

وی همچنین درباره نحوه پرداخت بعدی یارانه‌ها اظهار کرد: پرداخت بعدی به همین منوال و مقدار است اما ممکن است مدل آن از حالت نقدی به حالت تخفیف در خرید روی کالاها تغییر کند که اگر این سیاست اجرا شد، اطلاع رسانی می‌شود.

ابوحمزه همچنین با بیان اینکه خیلی از مردم نگران رشد قیمت‌ها هستند و از لحاظ معیشتی احساس تنگنا می‌کنند که این احساس تنگنا درست هم هست، تاکید کرد: در راستای همین نگرانی مردم، دولت یارانه قابل توجهی به حساب مردم واریز کرد که این یارانه اختصاص داده شده بر مبنای محاسبات دستگاه‌های مختلف واریز شد و مبلغ آن نسبت به تمام محاسبات انجام شده بیشتر است و این یارانه‌ها در مجموع به نفع همه است.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره رفع بلوکه یارانه‌ها نیز گفت: یارانه‌ها خیلی زیاد بلوکه نمی‌ماند و علت این بلوکه ماندن به تاریخ دقیق بازنگری در یارانه‌ها باز می‌گردد و از این نظر فعلاً در حساب‌ها بلوکه است و زمانی که سیاست‌ها اجرا شود، پول‌ها نیز قابل برداشت می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    سلام اینجانب مهدی حمیدی سرپرست خانواربیکارمستمری بگیرسازمان تامین اجتماعی بیمه بیکاری یارانه اینجانب قطع گردیده خواهشمداست نسبت به وصل یارانه اینجانب اقدامات لازم رامبذولفرماییدباکمال تشکر

  • ناشناس

    سلام چراسایت روبازنمیکنیدتاماثبت نام کنیم ۸سال هست که من یارانه نمیگیرم

  • زهرا

    سلام تو رو خدا انصافتون کجا رفته ما رو با حقوق کارمندی که همش میره به جای قسط بانک در دهک 10 قراردادید ما دیگه توان خرید کالاهای اساسی را نداریم.

  • حسین محمدحسینی

    برادرم یک معلول ذهنی هست که دهکده سلام بستری هست مدت زمان چهارسال هست یارانه اش قطع شده پدرومادرش درقیدحیاط نیستند چرابی انصافا یارانه اش قطع کردیدمن یک کارگرم ماهی یک ملیون شهریه میدهم البته قبل گرونی

  • حسین محمدحسینی با کدملی 2571888706

  • سیدحسین موسویان خطیر

    باعرض سلام و خسته نباشید خواستم عرض کنم که من یک کارمند ساده هستم ولی یارانه معیشتی به من تعلق نگرفت . ممنونم

  • جوادبرومندهنرور

    من ازاول یارانه نگرفتم وشدیدا نیازمندم شماروقسم میدم بررسی نمایید

    • بهنام

      سلام من اصلا یارانه نگرفتم و هر کجا میرم گوش نمیدن خواهشمندم نسبت به این موضوع منو یاری کنید شماره ملی 1465437592

  • مهین راعی

    باسلام من تاحالایارانه دریافت نکرده ام چی کارگنم

  • حسین حسین زاده

    علت قطع یارانه

    • امیدجرجندی تورخدا پیگیری کنید چرا یارانه من بحسابم نمیاد

      بقران خیلی نیاز دارم من بیکارم حق زن بچه من رو چرا نمی‌دین چرا این دولت حساب کتاب نداره من ماشینم رو فروختم از گشنگی وسیله بگیرم برا خونم خدارو خوش نمیاد حق من زن بچه ای من خوردن نداره به کسای باید بدین نمی‌دین به کسای یارانه نیاز ندارن می‌دین به منی که آرزو به دل موندم غذای خوبی بخورم تورو آقا امام حسین قسم یارانه من بدین حق من رو بدین اسمم امید جرجندی کد ملی 3060421341پیگیری کنید چرا یارانه من نمیدین

    • ناشناس

      سلام من به عنوان یک زن سرپرست خانواده هستم و همسرم حدود هفت سال است که منزل رو ترک کرده یارانه ی ما هم چندین سال است قطع شده برلی گرفتن کالابرگ چه اقداماتی رو باید انجام بدهم

    • حسین حسین زاده خنجی

      کارمند بازنشسته اداره کل آموزش و پرورش هستم با حقوق بازنشستگی وخانواده 9 نفره و 5فرزند بیکار لطفا بررسی نمایید متشکرم

  • جمشید سلب علیان پور

    با سلام دریافت یارانه تبت نام کردم

    • ناشناس

      چطوری ثبت نام کنیم

    • جاماندگان یارانه ای چطوری ثبت نام کنیم؟؟

  • حسین

    کی میشه ثبت نام کنیم جامانده یارانه هستم

  • افسرالسادات هاشمي عليا

    من سرپرست خانواده هستم وشوهرم جانباز متوفي ومستمري بگير هستم ب من يارانه معيشتي چرا نميدهيد

  • مریم

    سلام من 47 ساله ومجرد هستم وخانواذم اسممو از اول برا یارانه رد نکردن والان من جدا زندگی میکنم ومن چطوری برادریافت یارانه اقدام کنم درصورتیکه اسم منو از اول وارد سامانه یارانه نکردن ممنون میشم جواب بدید

  • من یه خانم که سرپرست دو فرزند هستم از سالی یارانه نقدی ثبت نام شده تا ب الان نه یارانه نقدی و نه معشیتی بهمون ندادن

  • من خانم و سرپرست خانوار هستم و حقوقی هم ندارم تا الان نه یارانه نقدی و نه معشیتی هیچی بهمون ندادن

  • عیسی

    سلام یارانم چند ساله قط شده یارانه ندارم الان

  • رضایی

    لطفا برسی کنید بعد قطع کنید ما هم وطن شما هستیم سربازی کردیم رای دادیم عدلت را رعایت کنید

  • علی اکبر جغشی

    من علی اکبر جغشی سه فرزندارم یارانه ندارم می‌شتی ندارم ظلم است خداکجااست

  • علیرضا جعفری

    سلام نظامی ناشناخته با تبه ۱۳ حقوقی دارای یک همسر مریض وهمسر دوم ویک فرزند ۱۴ ساله با اجاره خانه با ۴ فرزند و۸ نوه با توجه تبرم وعدم پرداخت یارانه دهک اول اعتراض دارم باید ملی۱۰۶۳۶۰۰۸۶۳

  • محمد قرایی

    من‌باز نشسته نیروهای مسلح هستم ودردهک ۷ قرار دارم یارانه من را قطع کردیدشماره ملی ۶۵۸۹۷۱۴۹۹۱تماس ۰۹۱۹۴۲۵۸۷۵۰

  • محمد قرایی

    من یک باز نشسته نیروهای مسله هستم بامریضی پارکینسون که خانه نشین شدم درامد دیگه ای ندارم در دهک هفتم‌هم قرار دارم ولی قطع کردند شماره ملی ۶۵۸۹۷۱۴۹۹۱تماس ۰۹۱۹۴۲۵۸۷۵۰

  • اسداله پارسا کد ملی ۴۳۷۰۰۲۹۹۴۵

    با سلام یارانه به ماتعلق نگرفته لطفا پرداخت نمایید از جایی هم درامد زیاد نداریم.

  • علیرضا شریفی

    یارانه نمیگرفتم الان درآمد کمی دارم واحتیاج دارم لطفا اقدام فرمایید

  • یعقوب شاهی شاهگلی

    سلام ببخشید ما 9 سال است که در ثبت نام وارد ستتیم نشد ه و هر کجا رفتیم گفتند سایت بسته است بروید وقتی اعلام کردن بیایی 9 سال است که هیج مسولین دولتی به فکر ما نیست لطفا رسید گی کنید ما هم حق داریم رایانه بگیریم

  • محسن غلامرضازاده

    لطفا به من یارانه نقدی بدهید

  • محمد دوستعلی فر هستم 1760088293

    من تا حالا هیچ یارانه نگرفتم

  • حسن حسن زاده

    من از اول هیچ یارانه دریافت نکردم جا ماندم میگه سایت اعتراض بده سایت اعتراض هم بسته است

  • یاور نعمتی

    یرانه فرزند سوم من واریز نشده

  • گل صباروشنگر

    باسلام بنده بعدازجدایی ازهمسراول فرزنددومم چون هنوزشناسنامه نداشتندنتوانستم یارانش دریافت کنم سیزده سال گذشته اقدام کردم ستادیارانه ولی جوابی دریافت نکردم

  • سمیرا

    من یکی ازجاماندگان یارانه هستم توروخدابدادمابرسیدمن احتیاج دارم پول نون شب ندارم مگه ماادم نیستیم چراسایتی نداریددولت اول بایدفکری بحال مابکنه بریم به کی بگیم

  • ناشناس

    مگر تا دیروز با دهک بندی به مردم پول نفتشان یا یارانه شان رو میدادند ، اصلا چه کسی به شما اجازه ورود به اموال مردم عادی رو داده در حالی که باید در اموال قاضی قوه قضاییه و وزیران دولت و نمایندگان مجلس و خانوادهشون ورود کنید تا جلوی فسادشون گرفته شود که اوضاع کشور اینگونه نشود، تا حق مردم با دهک بندی از بین برود ، در حالی که اگر اموال مردم عادی دزدی باشد باید به قوه قضاییه جواب پس بدهد نه یارانه اش را قطع کنند

  • خدیجه. فتحی

    سلام من دختر اسماست.. درامد کافی ندارم از اول هم یارانه ثبت نکرده بودم.. تورخدا کاری کنین من هم یارانه ثبت کنم.. خیلی نیاز دارم... از اذربایجان شرقی.. شهر استان بستان اباد روستای المالو...

  • محمدمحمودی

    سلام من کارگرفصلی هستم 6نفرعایله من است برام 1500000یارانه ریختن ازکی بگیرم بقیه اش رابااین وعضی که درست کردین ش ملی0651898412ش بخشید

  • ناشناس

    صبح تا شب دروغ میگویید پدر ملت را درآوردید خدا لعنتتان کند که جز اختلاس کاری بلد نیستید

  • سهراب مرادی آزاد

    من خانم ودخترم از 1394یارانه نگرفتیم باید به کجا و چه سایت مراجعه کنم

  • علیرضا معرفیان پور کدملی 2002126607

    باسلام من مدت 2 ساله بیکارم و مستاجرم چرا یارانه ام قطع شده

  • ناشناس

    سلام من مستاجر هستم یارانه من الان چند ساله قطع یک خانواده‌ چهار میشه سه نفر بگیره یک نفر بماند ترو خدا پیگیری کنید

  • فاطمه سوادپور کد ملی 1530963664

    سلام من سرپرست چهار فرزندم وتحت پوشش کمیته یکی از بچه هام یارانه دریافت نمی‌کند یعنی جامانده هست با این اوضاع گرانی من چیکار میتونم بکنم چطوری ثبت نام کنم آیا سایتی برای ثبت نام هست یا رسیدگی نمی‌شود

  • ناشناس

    من یارانه از سال 93 ندارم خونه ندارم شغل اقام ازاده و با یه بچه محصل خاهش میکنم. به ما کمک کنید

  • محمد سنجری

    با سلام و احترام برای اینجانب یارانه یک ماه است قطع شده است و یارانه معیشتی تعلق نگرفته است .

  • حمید رضا جامانده ثبت نام دریافت یارانه جدیدهستم۴۵۶۹۶۹۸۰۹۳

    من جا مانده یارانه جدید هستم لطفن ثبت نام کنید ۴۵۶۹۶۹۸۰۹۳

  • ناشناس

    خدا لعنتتون کنه که همش دروغ میگید

  • ناشناس

    با سلام به عرص تمام مسولین میرسانم یارانه شامل انهایی میشود که حقوق های ۱۵ و۲۰ و۲۵ میباشد برای افرادی که مارک ماهیانه در امدچهار میلون دارد شامل نمی شودولی انصفا قضاوت کنید اینها نه ریس جمهور و نه پدر فرزانه میداند شماها این مردم را به ذلت و خواری کشانده اید

  • ناصر نوری

    سلام چرا یارانه من واریز نشده است الان ۷ ماه است بیکار هستم

  • یوسف جواهری کد ملی ۱۴۵۰۱۸۴۶۳۴

    سرپرست خانواده هستم برا من یارانه واریز نشده

  • یک ایرانی بی بضاعت و نیازمند کمک

    سلام من چند ساله که هی به حساب دولت برای ثبت نام پول وا ریز میکنم ولی منو برای دریافت یارانه نه ثبت نام کردن و نه به تلفنهای اعلام شده کسی جواب میده بنده واقعا از لحاظ سلامتی و جسمی و هم مالی مشکل دارم و نیاز مبرم به این یارانه دارم اگه می تونید کمک کنید و صدای من باشید شاید جواب دادن

  • شمس الدین سلگی

    سلام ما یه خانواده ۴ نفره هستیم خودم ۷۰ سالمه بیمه هیج جا هم نیستم با زن بچه نمیدونم چه کنم بااین اوضاع نه معیشتی نه هیچ یارانه ایی
    حالا شما بگید من چکار کنم

  • کوروش همراهی اسمرود

    من سرپرست خانواده ۴ فرزند ۳ پسر مجرد یکی سرباز ویکی اخیرا عقد کرده من کارمند کمیته امداد دارای منزل شخصی ویک ماشین پزو قدیمی خراب دراندم کفاف هزینه زندگی را ندارد وجانباز ۱۵ درصد چیزی تعلق نمی گیرد لذا برای برقراری معیشت درخواست دارم

  • غلامرضا اکبری

    بنده با کد ملی۰۴۹۰۴۴۹۶۵۴ مدت دوازده سال است که یارانم قطع شده بازنشسته هستم لطفا با برسی مجدد این مشکل مارا برطرف ونتیجه ر اعلام تا پیگر مراحل اداری شویم .

  • ناشناس

    سلام من هم ۹ ساله یارانه دریافت نکرده ام بیکارم هر جا میرم میگند سایت بسته باز نشده لطفا برای جاماندگان سایت رو باز کنید تا به حقشون برسند

  • بهروز تبریزی

    باسلام و اجترام به استحضار می رساند اینجانب بهروز خواجه مرجان تبریزی بازنشسته ستل 1395 دارای همسر ودو دختر که در سالهای 1397 1400 ازدواج کرده اند وخودشان زندگی جداگانه دارند حال اینجانب دو سئوال دارم یکی اینکه من دارای یک ماشین پژو پارس مدل 89 وسه دانگ آپارتمان دارم که با وام وقرض تهیه کردم که با توجه به تهیه جهیزیه دو دختر و چهار سال بازنشسته با مستمری 17 میلیون که دو سوم آن به بازپرداخت وام و قرض میرود وتنها با 6 وهفت میلیون زندگی میکنم که سامانه شما منو در دهک 10 قرار داده دوم اینکه دختر هام چگونه خودشان مستقل و ثبت نام کنند .لطفا با شماره 09126931179 تماس و مرا راهنمایی کنید . با تشکر تبریزی

  • محمد کاظم گلکار خوش هوا

    سلام جناب معاون وزیر کارمن یک راننده تاکسی هستم وموستجر هم یارانه معیشتی می گرفتم هم یارانه دیگه ولی برای من یارانه ۳۰۰تومان نخرید پیام آمد که شما جز ده که پول دار هستید یک ماشین مدل بالا به نام پسرتان هست چرا انقدر دروغ می گوید اگر چنین ماشین به نام پسر من هست مال شما جنابعالی عضاب وجدان نداری انقدر حق ناحق نکنید چه جور شبها راحت می خابید خاهشن انقدر تو رسانها دروغ نگید که به ۹۰درصد مردم یارانه دادم

  • افسانه عبدی اطهر

    سلام چراسایت وبازنمی کنین هشت ساله که یارانه نمیگیرم خواهشمندم هرچ سریعترسایت وبازکنین هیچ درامدی ندارم

  • اصلان علی یاری

    اگر هدف دادن یارانه است چرا سایت ها فعال نمی‌شه اینا کلا سیاه بازیه به خدا ملت خسته شدند

  • علی

    با سلام. من و شوهرم از اردیبهشت ماه یارانه جدا کردیم.برای شوهرم یارانه نقدی ریختن برای من وبچه هام نریختن
    سامانه اعتراض همه اعداد درست وارد میکنم میگه ثبت نشده...
    0900006369 تماس میگیرم باز میگه شما ثبت نشده اید من باید چکار کنم... بانک رفتم شماره حساب ثبت شده است بود

  • حسین شیروانی کرمان

    با عرض سلام ...اینجانب حسین شیروانی با کد ملی 2990727477یارانه بندرو قطع کردن ..کارگر هستم جایی کار میکنم صاحب کارم میلیارده یارانه میگیر ولی یارانه منو قطع کردن خواهشمندم اقدام فرمایید نصبت به وصل یارانه بند .تشکراز شما ..

  • فائزه جرجندی

    چرا باید رایانه نداشت باشم من فرد بیکار ی خانم بیکار چرا همه بگیرین من نگیرم چرا ........ حق من بدن

  • یعثوب قنبری قنبرلو

    باسلام اینجانب یعثوب قنبری قنبرلو سرپرست خانوار که یک کارگرساده هستم حدودا ۷ سال که یارانه ام قطع شده وهر ارقانی که اعتراض کردم یارانه ومعیشتی واریز نکردند دیگه نمیدانم به کی اعتراَض کنم دیگه زن میخواست ازم جدا بشه هی می گفت تو بی ،،،،







  • بهرعلی زارعی

    دخترم بهنوش زارعی عضوع خانواده من نیست ایشان سه سال ازدواج کرده ودارای یک فرزند هستش وخودم یک معلم بازنشسته هستم دقاضای تجدید نظر دارم

  • ناشناس

    من یک نفرم سرپرست ندام درامدیم ندارم ولی برام یارانه واریزنشده چیکاربایدبکنم لطفا اگه میشه پیگیری کنید

  • ناشناس

    لطفا سایت برا حامانده ها رو زودتر باز کنید

  • زهرادارابی ازبرخوار اصفهان

    یارانه بنده وهمسر وپسرم قطع شد چراچون ماشین ووام های سود دار گرفتیم به خدا ارص پدری نداشتیم دیگه توان کار هم نداریم ولی چاره نداریم وام گرفتیم ماشین خریدیم ومهریه عروس دادیم که پسرمون نره زندان الانم دوباره ازبانک سینا وام لوازم خانه واریز به شرکت اسنوا براشیر بها پسرمون گرفتیم چیکار کنیم ازکجا بیاریم مجبوریم به خداباسختی زندگی میکنیم زن وشوهر مریضیم ولی چاره نداریم جون ۲۷ساله دارم باید ازدواج کنه پاسوز ماشد یارانش قطع شد ازگفتن عدالت درمورده یارانه هارنج میبرم

  • عبدالرضا نجفز کدملی ۴۹۴۹۱۴۲۴۷۱

    با سلام دخترم برج ۶ ۱۴۰۰ متولد شده ولی تا کنون یارانه برایش نریختن این حقیر باز نشسته ارتش هستم خدا شاهده با سگ مرگی زندگی میکنیم لطفا کسی که کاری از دستش میاد رسیدگی نماید بخاطر خدا ممنون

  • ناشناس

    اینجاب معلول میباشم تنهادرامدم مستمعری بهزیستی میباشد باشصدوپنج سال سن مددت بیست سال است که خانه نشین هستم.بمن یارانه معشتی نداده اند پس این یارانه شامل چه کسانی میباشد.

  • یعقوب شاهی شاهگلی

    سلام ما 9

  • با سلام ما 9 سال است که یارانه نمیگیرم در هنگام ثبت‌نام درسستم واردنشده و8سال است هیج کس به فکر ما نیست لطفا به داد ما هم برسید ما نیاز به یارانه داریم ممنون

  • یعقوب شاهی شاهگلی کد مل0 137456499

    با سلام ما 9 سال است که یارانه نمیگیرم در هنگام ثبت‌نام درسستم واردنشده و8سال است هیج کس به فکر ما نیست لطفا به داد ما هم برسید با این گرونی واقعا نیاز داریم تو را به خدا به ما هم رحمی کنیدممنونم

  • حمید رضا

    سلام من فردی بیکار هستم و درآمدی ندارم و از کودکی در اثر حادثه ای ضرب مغزی شدم و سمت راست من ناقص شده و مشکل حرکت دارم و الان جز دهک دهم قرار گرفتم و یارانه معیشتی من قطع شده لطفا راهنمایی کنید با تشکر

  • فریبا

    از مسئولان محترم ممنون هستم که به فکر رفاه ما قشر زیر خط فقر هستند . من یک بیوه 65 ساله و باز نشسته با حقوق حدود 5 میلیون و یک جوان معلول خیلی در سختی معیشت هستم و از جا مانده های دریافت یارانه هستم این خبر خوشحالم کرد و دعایتان میکنم .انشاءالله در پناه خدا همه چیز درست میشود . تشکر از رسیدکی و توجه شما عزیزان

  • ناشناس

    سلام من از سال ۹۳ دیگه یارانه دریافت نکردم به نوعی انصراف خوردم ولی الان ازدواج کردم و به یارانه نیاز دارم با این اوضاع اجاره نشینی و گارگری همسرم تو این چند سال هر چه مراجعه کردم هیچ اقدامی صورت نگرفت

  • میکاییل

    سلام من یه روستای هستم از سالی که یارانه دادن یارانه دریافت نکردم وضیت خوبی هم ندارم دوتا فرزندم دارم خواهش مندم مرا یاری کنین باید کجا برم هرجا که گفتن رفتم ولی جواب درست حسابی ندادن الانم که گفتن یارانه میدن درشهرستان به پست بانک رفتم ازم واسه سبت نام پول گرفتن خواهش مندم یه پیگیری کنین ۵۳۱۰۰۸۳۴۹۹

  • فیروز. محمد علیزاد کمالی

    سلام آقا جان من از اول هیچی نگرفتم وسر یه لجبازی بچه گانه اسم نویسی نکردم الان پشیمانم چیکار باید بکنم تا از اول ابتدا به من تعلق بگیرد

  • سایت رو برا ثبت نام جدید باز کنید

  • پویا بافرپور

    بنده از اول هدفمندی یارانه ها یارانه دریافت نکرده ام. سوالم اینه چرا بنده باید همه جوره مالیات پرداخت کنم همه جوره برای هر چیزی ارزش افزوده پرداخت کنم ولی یارانه دریافت نکنم؟ دولتی که یارانه به من نمیده چرا در اب و برق و گاز و تلفن مالیات ارزش افزوده میگیره؟ این حق الناس نیسچیه؟ چرا اقایاننمایندگان شهرداران استانداران وزرا یارانهمیگیرن؟ ولی امثال بنده نه؟ چرا استانداری که حقوق چن صد ملیونی میگیره بهش یاذانهمیدن خونه با امکاناتمفتی میدن از بیت المال

  • ناشناس

    با سلام چرا سایت را باز نمیکنید من الان ۷سال یارانه ندارم هرکجام رفتم برام درست نکردن ب این پولم احتیاج دارم

  • امید قربانی روشتی

    سلام منم از ۹۳ یارانه نگرفتم جامانده شدم لطفا برا ماهم کاری انجام دهید بخدا گرفتاریم ما هم لازم داریم

  • ناشناس

    امروز به این سامانه مسخره مراجعه کردم . اطلاعات خودم یک ساعت وارد کردم وضعیت رو متاهل زدم بعد زدم اطلاعات همسر رو وارد کنم نوشت کد ملی در حال دریافت یارانه هست نیاز به ثبت نام نیست !..... اخه دانشمندی که اینو طراحی کردی عضو های جدید و کسانی که تازه ازدواج کردن چطوری باید از لیست پدر خارج بشن ؟

  • ناشناس

    این سیستم برای جا ماندن یارانه هست ولی هیچ فکری برای کسانی که ازدواج کردن نکردن . یک نمونه بنده ثبت نام کردم ولی وقتی نام همسر رو وارد کردم زد ایشون یارانه گرفته و نیاز به ثبت نام ندارند ! هنوز در لیست پدر هستن امکان ثبت مجدد هم نیست

  • ناشناس

    این سیستم برای جا ماندن یارانه هست ولی هیچ فکری برای کسانی که ازدواج کردن نکردن . یک نمونه بنده ثبت نام کردم ولی وقتی نام همسر رو وارد کردم زد ایشون یارانه گرفته و نیاز به ثبت نام ندارند ! هنوز در لیست پدر هستن امکان ثبت مجدد هم نیست

  • زهرا بامدی

    کمک معیشتی بهزیستی چرا هنوزهم واریز نشده به حساب

  • ساری

    سلام
    چرا برای ثبت نهائی درخواست جاماندگان یارانه تائید نمیکنه
    یعنی توی این مملکت ی نرم افزار بدونه ایراد نمیتونید بنویسید
    امان از

  • اسدی

    سلام چراسایت بستست اقامنم یه شهروندم والان چندساله یارانه معیشتی وچیزهی دیگه ندارم

  • شهناز

    از همسرم دوساله جدا شدم وقتی میرم برای یارانه میگن سامانه باز نشده لطفا راهنمایی کنید ممنون

  • احمدرضا

    سلام ده ساله یارانه نمی گیریم مستاجر و ورشکسته الانم که ثبت نام میکنیم همش خطا میده چکار کنیم .

  • مهدی فولادی

    سلام اينجانب مهدی فولادی تاج از شهرستان‌ ایرانشهراعتراض یارانه قطع ۱۲سال هست یارانه ندارم سرپرست‌ خانوارم شغل‌ آزاد کشاورز بیکار ازشماخواهشمدم نسبت به وصل یارانه اینجانب اقدامات لازم رامبذولفرماییدباکمال تشکر

  • حسن مسافرین

    مجرد هستم
    متولد ۱۳۳۱ هفتاد سال سن دارم
    بیکار هستم
    بیمار سرطان لنفاوی هستم
    نیازمند دریافت یارانه معیشتی می‌باشم
    لطفاً رسیدگی بفرمائید


  • علی زمانی

    سلام
    چرا کسی که فرزندش ازدواج کرده وجدا شده است را در نحوه ی جدا سازی خانواده در سایت قرار نداده اید
    من فرزندم ازدواج کرده ولی یارانه مرا بخاطر گردش مالی فرزندم قطع کرده اید چرا؟
    من مستاجر هستم وماشیندهم ندارم
    وتنها در امد من یک حقوق بازنشستگی میباشد
    خیلی عجیب وجای بسیار تاسف استکه مرا در دهک دهم قرار داده اند
    لطفا با مردم صادق باشید وبه مشکلات مردم رسیدگی کنید فقط شعار ندهید
    وحق مردم را ضایع نکنید

  • کرامت اله مرادی

    من سرپرست خانوارسه نفره هستم یارانا به خودم تعلق گرفته ولی به یک نفر تعلق نگرفته لطفا راهنمایی کنید .ممنون

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه