English

سید محمدرضا هاشمیان در گفتگو با خبرگزاری موج:

آخرین جزئیات شکایت از وزیر اسبق بهداشت/ سعید نمکی با وجود داشتن اعتبار، از خرید واکسن ممانعت می کرد

یک فوق تخصص آی.سی.یو با اشاره به شکایت جمعی از اعضای کادر درمان از وزیر اسبق بهداشت، گفت: باید مشخص شود چرا آقای نمکی با وجود آنکه مشکلی مالی برای خرید واکسن نداشت، از این کار ممانعت می کرد.

آخرین جزئیات شکایت از وزیر اسبق بهداشت/ سعید نمکی با وجود داشتن اعتبار، از خرید واکسن ممانعت می کرد

سید محمدرضا هاشمیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، درباره موضوع شکایت خود و جمعی از اعضای کادر درمان از سعید نمکی وزیر اسبق بهداشت و درمان گفت: این شکایت یکسال پیش و زمانی که وی سکاندار وزارت بهداشت بود انجام گرفت، اما اعلام خبری نشد.

وی ادامه داد: زمانی شکایت از وزیر اسبق بهداشت صورت گرفت که شاهد بودیم پیک پنجم کرونا باعث از دست دادن جان بسیاری از مردم شد و آقای نمکی یا در حال بحث با نماینده مجلس بود یا مشکلات را بر گردن دیگران می انداخت در حالی که وی، مدیریت وزارت بهداشت را بر عهده داشت و باید نسبت به شرایط پیش آمده، پاسخگو بود.

هاشمیان تصریح کرد: باید مشخص شود چرا آقای نمکی با وجود آنکه اختیار تام داشت و مشکلی مالی نیز برای خرید واکسن وجود نداشت، از این کار ممانعت می کرد.

این فوق تخصص آی.سی.یو تصریح کرد: زمانی که همه دنیا تمایل به فروش واکسن به ایران را داشتند، وزیر اسبق بهداشت اعلام کرد که این کشورها، واکسن را گران می فروشند.

 

بیشتر بخوانید:

نباید شرایط فعلی را پایان کرونا ویروس دانست

 

وی بیان داشت: اگر وزیر اسبق بهداشت توانایی لازم را نداشت، باید جایگاهش را تغییر می داد، این درحالی است که ما بارها پیرامون موضوع واکسن نامه نگاری های زیادی را انجام دادیم و وی را از خطرات تصمیماتش آگاه ساختیم، اما نتیجه ای در بر نداشت.

هاشمیان با اشاره به مشکلات دیگر در حوزه سلامت در زمان تصدی گری سعید نمکی، گفت: متاسفانه کارهای دارویی کثیفی در کشور صورت می گرفت، همچنین در موضوع تجهیزات پزشکی به ویژه در بخش آی سی یو نیز نظارت غیر تخصصی انجام می شد که باعث اعتراض و شکایت جمعی از اعضای کادر درمان گردید.

این متخصص آی.سی.یو درباره اینکه اکنون پرونده در چه مرحله ای قرار دارد، افزود: هنوز پرونده در شعبه ١٣ کارکنان دولت مانده است و منتظر هستیم تا به نتیجه برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    اقاى دكتر سعيد نمكى فردى سليم و سالم بسيار دلسوز و تلاش گر بود ولى از نظر تجربه كه صفر بود بگزربم از نظر تحصيلات بنظر ميرسيد ضعيف بودند بالاخره در دبستان و دبيرستان و دانسگاه كه قرار نيست همه با نمره هاى ١٨/١٩/٢٠ قبول شوند بعضى ها با ١٠/١١/١٢ همه فارغ التحصيل ميشوند.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه