English

مرتضی خاتمی در گفتگو با خبرگزاری موج:

انتقاد از بی توجهی مردم نسبت به تکمیل واکسیناسیون کرونا/ هیچ کمبودی در زمینه واکسن کرونا وجود ندارد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بی توجهی مردم نسبت به تکمیل واکسیناسیون کرونا انتقاد کرد و گفت: هنوز پاندومی کرونا برطرف نشده و همچنان خطر وجود دارد.

انتقاد از بی توجهی مردم نسبت به تکمیل واکسیناسیون کرونا/ هیچ کمبودی در زمینه واکسن کرونا وجود ندارد

مرتضی خاتمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، با اشاره به اعلام وزارت بهداشت برای تزریق دز چهارم واکسن کرونا برای گروه های سنی هفتاد سال به بالا و بیماران زمینه ای، گفت: با توجه به لزوم کنترل بیماری کرونا در کشور، این ضرورت وجود دارد که گروه های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، هرچه سریع تر نسبت به تزریق واکسن خود، اقدام کنند.

نماینده مردم ماهنشان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: خوشبختانه وزارت بهداشت در بحث کنترل بیماری کرونا در کشور، سیاست های درست و دقیقی را در پیش گرفت تا جایی که امروز آمار مبتلایان کاهش پیدا کرده است، اما ادامه نتیجه بخش بودن اجرای این سیاست ها، نیاز به همراهی بیشتر مردم دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با بیان اینکه هنوز افراد زیادی از آحاد جامعه دز سوم واکسن خود را دریافت نکرده اند، تصریح کرد: متاسفانه استقبال کمتری از تزریق دز سوم واکسن کرونا به نسبت دو دز قبلی، شده است، در حالی که بیماری کرونا به نحوی است که نمی توان به طور دقیق آن را پیش بینی کرد و هر لحظه ممکن است بروز سویه های جدید، به شیوع گسترده این بیماری در کشور، دامن بزند.

 

بیشتر بخوانید:

مردم امسال حتما یک دز دیگر واکسن کرونا را تزریق کنند

 

وی ادامه داد: با کاهش آمار مبتلایان به بیماری کرونا، مردم گمان می کنند که خطر این بیماری رفع شده است درحالی که پژوهشگران علمی هنوز به این جمع بندی نرسیده اند که پاندومی بیماری کرونا برطرف شده و خطر از بین رفته است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: افراد مسن و بیماران زمینه ای و پرخطر، به دلیل پایین بودن سیستم ایمنی خود، نیازمند تزریق کامل دزهای واکسن کرونا هستند، لذا توصیه اکید ما آن است که هرچه سریع تر این گروه از افراد، واکسیناسیون خود را تکمیل کنند تا در صورت ابتلا به بیماری کرونا، وضعیتشان حادتر نشود، چراکه پایین بودن سیستم ایمنی در بدن افراد به شدیدتر شدن این بیماری کمک می کند.

نماینده مردم ماهنشان در مجلس یازدهم، درباره برخی نگرانی ها پیرامون نبود واکسن کرونا برای تکمیل واکسیناسیون گروه های سنی هفتاد سال به بالا و بیماران زمینه ای، گفت: موضوعاتی از قبیل نبود یا کمبود واکسن کرونا اصلا مطرح نیست و هیچ نگرانی ای در این خصوص وجود ندارد.

خاتمی تصریح کرد: با برنامه ریزی های وزارت بهداشت، واکسن کرونا به میزان کافی در کشور موجود است و مردم می توانند نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه