English

آزادی گروگان میلیاردی در اطراف ایرانشهر

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از آزادی گروگان میلیاردی در اطراف ایرانشهر خبر داد و گفت: سرمایه‌گذاری که در اواخر اسفند ماه ۱۴۰۰ در چابهار ربوده شده بود، پس از ۴۴ روز اسارت از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد.

آزادی گروگان میلیاردی در اطراف ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری موج، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: ۲۴ اسفندماه سال گذشته مردی ۷۶ ساله که از سرمایه‌گذاران بزرگ شهرستان چابهار است در منطقه آزاد شهرستان، توسط سرنشینان مسلح یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ ربوده شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به حساسیت موضوع تیمی تخصصی از کارآگاهان پلیس آگاهی و امنیت عمومی استان و شهرستان مأمور رسیدگی به این پرونده شدند و تحقیقات تخصصی خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد آدم‌ربایان با هدف اخاذی این فرد را ربوده و در تماس با خانواده‌اش چندین میلیارد تومان وجه نقد در قبال آزادسازی او درخواست کرده‌اند.

سردار طاهری بیان کرد: به منظور حفظ جان فرد ربوده شده، کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش گسترده‌ای برای رهایی او آغاز کردند و در نتیجه تحقیقات تخصصی خود موفق به شناسایی هویت آدم‌ربایان شدند و سرانجام در پی اقدامات تخصصی پلیس هفت نفر از عاملان اصلی آدم‌ربایی در چند عملیات ضربتی دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: با دستگیری این متهمان محل نگهداری فرد ربوده شده در یکی از مناطق کوهستانی شهرستان ایرانشهر شناسایی و روز گذشته با حضور تیمی متشکل از مأموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی استان در این محل گروگان پس از ۴۴ روز اسارت از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد و صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه