English

کیفیت هوای تهران ۳۰ فروردین ۱۴۰۱/ شاخص کیفیت هوا به ۸۰ رسید

براساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای تهران امروز سه شنبه 30 فروردین 1401 با شاخص 80 در وضعیت قابل قبول قرار گرفت.

کیفیت هوای تهران 30 فروردین 1401/ شاخص کیفیت هوا به 80 رسید

به گزارش خبرگزاری موج، کیفیت هوای تهران امروز سه شنبه 30 فروردین 1401 با شاخص 80 در وضعیت قابل قبول قرار گرفت همچنین وضعیت کیفی هوای تهران طی 24 ساعت گذشته همچنان با شاخص میانگین 70 در وضعیت قابل قبول قرار داشته است.

پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبح روز سه‌شنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۱) با افزایش ترافیک صبحگاهی و عدم وزش باد مؤثر، کیفیت هوا در مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت.

کاهش تندی باد در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را محدود خواهد کرد. تداوم این شرایط جوی و عدم وزش باد مؤثر تا اواخر وقت سه‌شنبه همراه با افزایش ترافیک شامگاهی سبب افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد و بنابراین کیفیت هوا در بیشتر مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت.

صبح روز چهارشنبه (۳۱ فروردین ۱۴۰۱) با عدم وزش باد مؤثر، انباشت آلاینده‌ها طی ساعات گذشته و آغاز تردد خودروها، افزایش غلظت ذرات معلق و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

تداوم پایداری نسبی جوی در طول روز سبب تجمع آلاینده‌ها خواهد شد، همچنین با توجه به افزایش دما در ساعات بعدازظهر شرایط مناسب برای تولید و افزایش غلظت آلاینده ازن به ویژه در مناطق پرتردد فراهم خواهد شد.

شایان ذکر است با توجه به عدم وزش باد مؤثر تا ساعات پایانی چهارشنبه هم‌زمان با افزایش ترافیک شامگاهی بر میزان غلظت ذرات معلق افزود خواهد شد و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه