English

کیفیت هوای تهران ۱۷ اسفند ۱۴۰۰/ شاخص کیفیت هوا به ۸۴ رسید

براساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در صبحگاه روز سه شنبه ۱۷ اسفند کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول قرار گرفت.

کیفیت هوای تهران ۱۷ اسفند ۱۴۰۰/ شاخص کیفیت هوا به ۸۴ رسید

به گزارش خبرگزاری موج، کیفیت هوای تهران امروز سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ با شاخص ۸۴ در وضعیت قابل قبول قرار گرفت. همچنین وضعیت کیفی هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته همچنان با شاخص میانگین ۷۵ در وضعیت قابل قبول قرار داشته است.

پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبح روز سه‌شنبه (۱۷ اسفندماه) در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت که ناشی از ناپایداری جو . پراکندگی آلاینده‌ها طی ساعات گذشته است هرچند هم‌زمان با آغاز تردد خودروها و عدم وزش باد مؤثر، بر میزان غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد و کیفیت هوا در پاره‌ای از مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت. با افزایش تدریجی تندی باد در طی روز پراکندگی آلاینده‌ها تسهیل خواهد شد. با حاکمیت ناپایداری جوی و وزش باد مؤثر تا نسبتاً شدید تا اواخر وقت سه‌شنبه، غلظت آلاینده‌ها کاهش پیدا خواهد کرد و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در وضعیت قابل‌قبول قرار خواهد گرفت. کاهش تندی باد تا صبح روز چهارشنبه (۱۸ اسفند‌ماه) و افزایش ترافیک صبحگاهی تا حدودی سبب افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد و بنابراین کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود. در طی روز بر تندی باد افزوده خواهد شد و بهبود نسبی کیفیت هوا در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود. با تداوم وزش باد مؤثر و گاهی نسبتاً شدید تا ساعات پایانی چهارشنبه شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم خواهد شد و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در وضعیت قابل‌قبول قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی