English

سردار محمد قنبری خبر داد؛

کشف ۷۷۲ خودرو و موتور سرقتی در کشور ظرف سه روز

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف ۷۷۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در کشور خبر داد.

کشف ۷۷۲ خودرو و موتور سرقتی در کشور ظرف سه روز

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمد قنبری رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: دومین مرحله از طرح عملیاتی مبارزه با سرقت با هدف کشف وسایل نقلیه سرقتی، شناسایی و دستگیری سارقین به مدت سه روز در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در طول مدت اجرای طرح، ۵۱۰ دستگاه خودرو و ۲۶۲ دستگاه موتورسیلکت سرقتی به همراه ۵۷۱ فقره سرقت محتویات و ۳۹۵ فقره سرقت لوازم خودرو کشف و تعدادی از سارقین که بیشتر آنان سابقه دار بودند، دستگیر و برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان افزایش دو برابری کشفیات نسبت به طرح قبلی، خاطرنشان کرد: دلایل متعددی در موفقیت این طرح نقش داشته است که از جمله آن می توان به اشراف اطلاعاتی و همکاری مناسب سایر پلیس های تخصصی از جمله پلیس پیشگیری اشاره کرد.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان تصریح کرد: انجام اقدامات مقابله ای در برخورد جدی و قاطع با سارقین وسایل نقلیه و خریداران اموال مسروقه به ویژه در روزهای پایانی سال در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت قرار داشته و نتایج آن اطلاع رسانی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه