English

کیفیت هوای تهران ۱۶ بهمن ۱۴۰۰/ شاخص کیفیت هوا به ۷۴ رسید

براساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در صبحگاه روز شنبه ۱۶ بهمن‌ کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول قرار گرفت.

کیفیت هوای تهران ۱۶ بهمن ۱۴۰۰/ شاخص کیفیت هوا به ۷۴ رسید

به گزارش خبرگزاری موج، کیفیت هوای تهران امروز پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ با شاخص ۷۴ در وضعیت قابل قبول قرار گرفت. همچنین وضعیت کیفی هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته همچنان با شاخص میانگین ۱۳۳ در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار داشته است.

پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که با حاکمیت ناپایداری جوی تا صبح روز شنبه (۱۶ بهمن ۱۴۰۰) و وزش باد نسبتاً شدید در برخی ساعات از میزان غلظت آلاینده‌ها کاسته خواهد شد و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت. وزش باد مؤثر در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را تسهیل خواهد کرد. با تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت شنبه غلظت آلاینده‌ها کاهش خواهد یافت و برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق پایتخت پیش‌بینی می‌شود. افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز یکشنبه (۱۷ بهمن ۱۴۰۰) از تجمع آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد و کیفیت هوا در گ قابل‌قبول قرار خواهد گرفت. تداوم ناپایداری جوی در طول روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد. شایان ذکر است با توجه به وزش باد مؤثر تا ساعات پایانی یکشنبه غلظت ذرات معلق کاهش پیدا خواهد کرد که برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه