English

کیفیت هوای تهران ۱۳ بهمن ۱۴۰۰/ شاخص کیفیت هوا به ۱۲۵ رسید

براساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در صبحگاه روز چهارشنبه ۱۳ بهمن‌ کیفیت هوا برای گروه های حساس جامعه آلوده است.

کیفیت هوای تهران ۱۳ بهمن ۱۴۰۰/ شاخص کیفیت هوا به ۱۲۵ رسید

به گزارش خبرگزاری موج، کیفیت هوای تهران امروز چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ با شاخص ۱۲۵ ناسالم برای گروه های حساس جامعه است. همچنین وضعیت کیفی هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته همچنان با شاخص میانگین ۱۲۴ در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار داشته است.

بنابر پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، آسمان غبارآلود صبح روز چهارشنبه (13 بهمن‌ماه) ناشی از حاکمیت جو آرام و پایدار طی ساعات گذشته و افزایش ترافیک صبحگاهی است که درنتیجه کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت. عدم وزش باد مؤثر در طول روز سبب تجمع آلاینده‌ها خواهد شد. تداوم شرایط پایدار جو تا اواخر وقت چهارشنبه همراه با افزایش ترافیک شامگاهی افزایش غلظت ذرات معلق را به‌دنبال خواهد داشت و برقراری وضعیت ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پایتخت پیش‌بینی می‌شود. شرایط نامساعد جوی تا صبح روز پنجشنبه (14 بهمن‌ماه) ادامه خواهد داشت و هم‌زمان با آغاز تردد خودروها بر میزان غلظت ذرات معلق افزوده شده و کیفیت هوا در مناطق پرتردد در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت. حاکمیت جو آرام در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را محدود خواهد کرد. شایان ذکر است با عدم وزش باد مؤثر تا شامگاه پنجشنبه و افزایش ترافیک شامگاهی، افزایش غلظت ذرات معلق و برقراری وضعیت ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس در مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه