English

مهدی چمران خبر داد؛

تحقق ١٧ هزار میلیارد تومان از بودجه در ٩ ماه گذشته/ وضع حمل و نقل شهر تهران خراب است

رییس شورای شهر تهران گفت: ٩ ماه گذشته و تنها ١٧ هزار میلیارد تومان از بودجه محقق شده، ما واقعی فکر کردیم و نخواستیم بدهکاری ایجاد شود.

تحقق ١٧ هزار میلیارد تومان از بودجه در ٩ ماه گذشته/ وضع حمل و نقل شهر تهران خراب است

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در سی و یکمین جلسه علنی شورا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ١١ هزار میلیارد از بودجه کسر نشده و اصلا وجود نداشته است، این بودجه فقط اسمش مطرح بوده، اما رسمیت نداشته است و بودجه باید تحقق بخش باشد.

وی ادامه داد: این مبلغ قابل تحقق نبود، ٩ ماه گذشته و تنها ١٧ هزار میلیارد تومان از بودجه محقق شده، ما واقعی فکر کردیم و نخواستیم بدهکاری ایجاد شود.

چمران بیان کرد: ما با مردم رو راست بودیم، ٥ هزار میلیارد تنها برای حمل و نقل در بودجه پیش بینی کردیم زیرا موضوع مهمی است.

رییس شورای شهر تهران گفت: ما در ٢٥ آذر، روز پژوهش را داریم، مبنا و اغاز هرکاری تحقیق است و امیدواریم در کشور این موضوع عملیاتی شود و جایگاه مناسبی برای آن قائل باشیم.

وی تاکید کرد: وضع حمل و نقل شهر تهران خراب است، از خودرو‌های شحصی بیش از حد استفاده می‌شود و برگزاری چنین نمایشگاهی مشکل را بیشتر می‌کند و از تنفسی که حق ما است، محروم هستیم.

چمران بیان کرد: باید کار علمی صورت گیرد و نتیجه هم می‌گیریم، اما باید عملیاتی شود و لازم است شهرداری و شورا آمادگی داشته باشد که آماده هستند و گرنه تاثیر منفی در همه ابعاد خواهد گذاشت.

رییس شورای شهر تهران یادآور شد: خواهش من از نمایندگان مجلس این است که با چشم باز و بینش علمی به بودجه بنگرند، امیدواریم به خوبی عملیاتی شود و در مقابل ناراختی مردم تنها عرق شرم بر پیشانی ننشیند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه