English

تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش با آرمان های رهبر معظم انقلاب

وزیر آموزش و پرورش پس از کسب رأی اعتماد از مجلس شورای اسلامی در مرقد مطهر امام خمینی(ره) حضور یافت و با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کرد.

تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش با آرمان های رهبر معظم انقلاب

به گزارش خبرگزاری موج، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش که ساعاتی پیش با کسب ۱۹۴ رای موافق از مجلس شورای اسلامی به عنوان اولین وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم انتخاب شد، پس از مجلس راهی حرم مطهر امام (ره) شد تا با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا، ضمن غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای ۷۲ تن، با آرمان‌های مقدس امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کند.

وی در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران گفت: در نخستین ساعات کاری خود در خدمت رسانی جدید در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) حضور پیدا کردیم تا از روح بلند امام راحل الهام بگیریم و با تاسی از جانشین ایشان رهبر معظم انقلاب بتوانیم نظام تعلیم و تربیت را به تراز انقلاب اسلامی آنگونه که معظم‌له و امام خمینی (ره) معرفی کردند برسانیم.

وی بیان کرد: دست‌اندرکاران نظام تعلیم و تربیت و به ویژه معلمان، خانواده‌ها و نهادهای مذهبی، علمی و فرهنگی در راه نظام تعلیم و تربیت و اجرای اسناد تحول بنیادین به آموزش و پرورش کمک کنند. امام راحل اشاره کردند که برای تربیت انسان‌ها باید از دبستان شروع کنید؛ بر همین اساس از آنجا که پایه‌ای‌ترین بخش آموزش دوره دبستان است در زمینه اجرای طرح تحول نیز باید از این مقطع آغاز کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه