English

دستگیری ۳۹۸ شرور و پلمب ۶۱قمارخانه در پایتخت

رئیس پلیس پایتخت از پلمپ ۶۱ قمارخانه و دستگیری ۳۹۸ نفر از اراذل و اوباش خبر داد.

دستگیری ۳۹۸ شرور و پلمب ۶۱قمارخانه در پایتخت

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه اجرای طرح رعد و اقتدار پلیس تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به پاکسازی 61 محل و پاتوق سارقان به کشفیات پلیس در طرح اقتدار اشاره و اظهار داشت: در چهارمین مرحله از طرح برخورد با اوباش « اقتدار» 398 نفر از افرادی که در سطوح مختلف اوباش‌گری می‌کردند، بازداشت شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه 26 قبضه سلاح کشف شده است گفت: حجم ورود و حضور سلاح در سطح پایتخت قدری زیاد شده و بالغ بر 10 هزار فشنگ جنگی در این طرح کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت از مختومه شدن 187 پرونده شرارت، درگیری، قدرت‌نمایی، جعل، سلاح غیر مجاز و قمار در طرح اقتدار خبر داد و گفت: تردد اوباش و پاتوق این افراد در واحدهای صنفی خط قرمز است در همین راستا به یکهزار و 263 واحدصنفی که محل تردد اوباش بود تذکر داده و 62 واحد صنفی نیز پلمب شدند.

سردار رحیمی به رصد فضای مجازی اشاره و بیان داشت: در راستای نظارت بر فعالیت اوباش در فضای مجازی، 89 تارنما مسدود شد.

رئیس پلیس پایتخت گفت: برابر گزارش ها شرارت و جرایم مرتبط با اراذل و اوباش از ابتدای سال جاری تاکنون در تهران کاهش ۴۵ درصدی داشته است.

رئیس پلیس تهران با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 61 قمارخانه را در تهران پلمب کردیم از محدودسازی 140 تارنما و برخورد با عوامل آنها خبر داد.

سردار رحیمی در خصوص تغییر ساعت طرح ترافیک و تاثیر آن بر کاهش ترافیک، اظهار داشت: ترافیک مخصوصا در بعدازظهر قدری آزاردهنده شده است.

فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه وظیفه پلیس بازداشت مجرمان و پیوست ادله جرم و ارسال آنها برای مقام قضایی است، درباره تشدید ورود سلاح به تهران گفت: باید مجازات در این رابطه جدی‌تر شود، در این رابطه به مسئولان گزارش دادیم و باید برخورد جدی با این افراد شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی