English

نوسازی ۱۰ هزار تاکسی تا پایان امسال

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از سرعت بخشیدن به برنامه های کوتاه مدت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در دوره جدید مدیریت شهری خبر داد و گفت: ۱۰ هزار دستگاه تاکسی تا پایان سال جاری نوسازی می شود.

نوسازی ۱۰ هزار تاکسی تا پایان امسال

به گزارش خبرگزاری موج، سید مجتبی شفیعی با اشاره به اینکه برنامه نوسازی ناوگان تاکسیرانی در دوره قبل آغاز و حدود ۲۷۰۰ دستگاه تاکسی تاکنون نوسازی شده است، گفت: حدود ۱۰ هزار دستگاه تاکسی دیگر تا پایان سال جایگزین تاکسی های فرسوده می شوند که همین امر در کاهش آلودگی هوای تهران نقش موثری دارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر لزوم تسریع برنامه های کوتاه مدت سیستم حمل ونقل عمومی، افزود: طبق دستور شهردار تهران یک برنامه تحولی طراحی شده است که طی آن باید مجموعه ای از اقدامات فوری و ضربتی تا پایان سال انجام گیرد که در همین راستا معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز در سه بخش مترو،اتوبوسرانی و تاکسیرانی مجموعه ای از راهکارهای کوتاه مدت را تعریف کرده است.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران،  شفیعی همچنین به تصریح برخی موانع و مشکلات موجود پرداخت و گفت: بطور مثال حدود ۷۰۰ دستگاه اتوبوس به دلیل مشکل مخازن CNG متوقف شده بود که روند بازسازی این مخازن از قبل آغاز شده و تا پایان سال بازسازی ۵۰۰ دستگاه دیگر انجام خواهد گرفت.

وی در پایان افزود: بازسازی و اورهال اتوبوس های BRT و تک کابین دولتی و خصوصی نیز در دستور کار این معاونت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه