English

کاظمی خبر داد؛

ایجاد زمینه آموزش‌های حضوری در کشور

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: امید است با برنامه طراحی شده برای امسال، زمینه استمرار آموزش ها به صورت حضوری و تدریجی فراهم و دنبال کنیم.

ایجاد زمینه آموزش‌های حضوری در کشور

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا کاظمی در مراسم جشن شکوفه ها و غنچه ها، حضور یک میلیون و ۶۳۰ هزار کلاس اولی را در مدارس کشور تبریک گفت و ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امیدواریم حضور شما در مدارس هرروز پررنگ تر شود و با رعایت پروتکل های بهداشتی بتوانیم بیشتر از این فضا استفاده کنیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش سپس به صورت نمادین زنگ شروع مدرسه در جشن شکوفه ها و غنچه ها را به صدا درآورد و گفت: روزهای سختی را پشت سرگذراندیم و تلاش کردیم در دوسال اخیر امر آموزش و پرورش دنبال شود و خوشحالیم که امروز زمینه حضور دانش آموزان در مدارس فراهم شده است. در سراسر کشور تمهیدات لازم برای تامین امنیت و سلامت دانش آموزان به کار گرفته شده و تلاش می کنیم از دو طریق شبکه شاد و مدرسه تلویزیونی و همچنین حضور برنامه ریزی شده در قالب آموزش ترکیبی، آموزش سال تحصیلی با کیفیت تری را تجربه کنیم.

کاظمی با اشاره به آسیب های ناشی از کرونا در بخش های مختلف گفت: در این میان آموزش بیشترین آسیب ها را دید و امید است با برنامه طراحی شده برای امسال، زمینه استمرار آموزش ها به صورت حضوری و تدریجی فراهم و دنبال کنیم.

رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش نیز در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروز سرآغاز امیدواری به روزهایی بهتر برای کودکان و تمام مردم این سرزمین است و نوید می دهد که دوباره داریم به زندگی برمی‌گردیم، مدرسه یعنی زندگی.

وی افزود: امیدوارم با بازگشت تدریجی به مدارس شاهد بازگشت نظم و آرامش به جامعه باشیم. از همکاران فرهنگی و خانواده ها قدردانی می کنم. هرچند فرهنگیان چراغ تعلیم و تربیت را روشن نگه داشتند، اما هیچ چیز طعم و رنگ حضور در مدرسه را ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی