English

سردار اشتری بیان کرد؛

اعلام آمادگی نیروی انتظامی برای همکاری با شهرداری تهران

سردار اشتری از اعلام آمادگی نیروی انتظامی برای همکاری با شهرداری تهران خبر داد و گفت: امیدواریم این هماهنگی شروع یک سری کار جهادی و پرمنفعت برای مردم باشد و باید کاری کنیم که در دوره مسئولیت مان اول مردم از عملکرد ما راضی باشند و دوم اینکه سربازی برای ولایت باشیم.

اعلام آمادگی نیروی انتظامی برای همکاری با شهرداری تهران

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین اشتری در دیدار با آقای علیرضا زاکانی شهردار تهران افزود: نیروی انتظامی جهت همکاری‌های لازم اعلام آمادگی می‌کند و همچنین کار‌های نیمه تمامی را که از قبل داشتیم نیز پیگیری خواهیم کرد و ارتباطات و تعامل ما باید بیشتر شود.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: امیدواریم این هماهنگی شروع یک سری کار جهادی و پرمنفعت برای مردم باشد و باید کاری کنیم که در دوره مسئولیت مان اول مردم از عملکرد ما راضی باشند و دوم اینکه سربازی برای ولایت باشیم.

مسئولیت شهرداری در مراسم اربعین سنگین است

در ادامه سردار محمد علی نوری نژاد معاون هماهنگ کننده ناجا در این جلسه گفت: هر سال سه میلیون نفر در مراسم اربعین حسینی شرکت می‌کردند و امسال این تعداد به ۶۰ هزار نفر رسیده و باعث شده است در تهران مسئولیت شهرداری سنگین‌تر شود و باید فضای معنوی در شهر را طوری فراهم کنیم که مردم دلتنگی کمتری داشته باشند.

وی ادامه داد: ناجا با شهرداری در ارتباط با امور انتظامی و آسیب‌های اجتماعی همکاری می‌کند و البته در بعضی از موضوع‌ها مانند مترو، ارتباط و هماهنگی‌های بیشتری دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه